درمان گاستروانتریت در شیراز

بهترین دکتر درمان گاستروانتریت در شیراز

پگاه جاوید

گاستروانتریت، یا التهاب معده و روده، یک بیماری شایع است که می‌تواند علائم ناخوشایندی مانند اسهال، استفراغ، درد شکم و تب را به همراه داشته باشد. در حالی که این بیماری معمولاً در عرض چند روز به طور خود به خود برطرف می‌شود، اما در برخی موارد می‌تواند منجر به کم‌آبی بدن و عوارض جدی‌تر شود. در این مطلب از سایت پزشک شهر، به معرفی بهترین دکتر درمان گاستروانتریت در شیراز پرداخته شده است.

بهترین دکتر درمان گاستروانتریت در شیراز

در جدول زیر بهترین دکتر گاستروانتریت در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر فیروزه افسر شیراز- خیابان زند، حد فاصل 20متری و صورتگر، ساختمان پزشکان فارس، نبش کوچه 43، طبقه سوم. 07132330866
2 دکتر محمدرضا سلطانی شیراز- خیابان زند،روبرروی درمانگاه شهید فقیهی، کوچه 43، مرکز پزشکی مهر فارس، طبقه اول، واحد 1. 07132317911
09332204116

مشاوره اینترنتی با بهترین دکتر گاستروانتریت در شیراز

شما کاربران عزیز می توانید در سایت پزشک شهر، به صورت کاملا اینترنتی با دکتر گاستروانتریت در شیراز مشاوره آنلاین داشته باشید. شما می توانید در صفحه پروفایل پزشکان vip گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کرده و سپس سوالات خود را بپرسید.

متخصص کبد و گوارش در شیراز

دریافت نوبت آنلاین با دکتر گاستروانتریت در شیراز

برای دریافت نوبت آنلاین با دکتر گاستروانتریت در شیراز، شما می‌توانید از خدمات سایت پزشک شهر بهره‌مند شوید. این سایت امکان پذیری بسیاری را برای رزرو و دریافت نوبت آنلاین با پزشکان مختلف فراهم می‌کند. برای این منظور، ابتدا به صفحه پروفایل دکتر گاستروانتریت موردنظرتان در سایت مراجعه کرده و پس از آشنایی با اطلاعات و تخصص‌های ایشان، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه مربوطه، نوبت آنلاین خود را در زمان موردنظر رزرو و ثبت نمایید. این امکان به ویژه برای کسانی که می‌خواهند با پزشکان vip و با تخصص مشخصی ارتباط برقرار کنند، بسیار مناسب است. این روش ساده و کارآمد، به شما امکان می‌دهد که به سرعت و بدون نیاز به مراجعه حضوری، نوبت خود را دریافت و از خدمات پزشکان موردنظرتان بهره‌مند شوید.

علائم گاستروانتریت چیست؟

علائم گاستروانتریت معمولاً شامل موارد زیر است:

  • اسهال
  • استفراغ
  • درد شکم
  • تب
  • کم‌آبی بدن
  • ضعف
  • سردرد
  • درد عضلانی

کلام آخر

در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین دکتر سیستوسکوپی در شیراز به شما معرفی شده است. شما می توانید سوالات خود را از طریق دیدگاه ارسال نمایید.

نظر کاربران