جراحی بینی سه بعدی در شیراز

جراحی بینی سه بعدی در شیراز | هزینه و مزایای جراحی بینی 3 بعدی

مرادی

جراحی بینی سه بعدی، که به عنوان رینوپلاستی سه بعدی نیز شناخته می‌شود، روشی نوین برای انجام جراحی بینی است که از تکنولوژی‌های پیشرفته تصویربرداری و نرم‌ افزارهای طراحی سه بعدی برای ارتقای دقت و ظرافت عمل و افزایش رضایت بیمار استفاده می‌کند. ما در این صفحه به تحلیل و بررسی جراحی بینی سه بعدی در شیراز میپردازیم.

بهترین جراح بینی 3 بعدی در شیراز

ما سعی میکنیم تا بهترین جراحان بینی با استفاده از تکنولوژی تصویربرداری 3 بعدی را به همراه آدرس و شماره تماس به شما معرفی کنیم.

دکتر پیام حق پناه اسکی

یکی از برترین جراحان بینی به روش 3 بعدی در شیراز.

  • آدرس: شیراز، پل معالی آباد، به سمت قصردشت، نبش کوچه 38، کلینیک تخصصی زیبایی مه آرا
  • تلفن: 07136253237

آقای دکتر رضا کبود خانی

از بهترین متخصصان و جراحان بینی به روش نوین.

  • آدرس: شیراز، میدان نمازی، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری
  • تلفن: 07136121000

دکتر داریوش ساریخانی

اگر میخواهید توسط یک دکتر مجرب بینی خود را عمل کنید، ایشان از بهترین گزینه ها هستند.

  • آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، اول اردیبهشت، ساختمان آینه، طبقه 7
  • تلفن: 07132317504

پزشک محمد مهدی مهرابی

ایشان جز برترین دکتر های جراح در زمینه جراحی بینی به روش 3 بعدی هستند.

  • آدرس: شیراز، برج پزشکی وی (V)، تقاطع ستارخان و مطهری، طبقه 5 واحد 505
  • تلفن: 09384381518

برای مشاهده اسامی بهترین جراح بینی در شیراز به این لینک بروید.

دریافت نوبت آنلاین و مشاوره آنلاین از دکتر رینوپلاستی 3 بعدی در شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر دریافت از دکتر عمل بینی در شیراز می باشد. برای کسب نوبت اینترنتی کافی است ابتدا پزشک مورد نظر خود را در سایت پزشک شهر پیدا کنید و بر روی اسم دکتر کلیک کنید تا وارد صفحه پروفایل دکتر شوید. در صفحه پروفایل میتوانید روز و ساعت حضور پزشک در مطب را مشاهده کنید و در نهایت نوبت خود را رزرو کنید. اگر میخواهید قبل از مراجعه به پزشک با وی مشورت کنید در پروفایل VIP پزشک مورد نظر از طریق لینک مشاوره آنلاین با وی ارتباط برقرار کنید.

رینوپلاستی 3D چگونه است؟

رینوپلاستی (جراحی بینی) به طور منحصر بفردی از جنبه های مختلف تکنولوژی مدل سازی سه بعدی (3D) بهره مند می شود. در حال حاضر، تصویربرداری سطحی سه بعدی از ساختار بینی قبل و بعد از عمل، بستری را برای برنامه ریزی بهتر جراحی و مشاوره بیمار و همچنین اندازه گیری های عینی بعد از عمل فراهم می کند. مدل های فیزیکی بینی با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی می توانند عملکرد رینوپلاستی را در حین عمل، نتایج بعد از عمل و همچنین ساخت پروتز بینی با تطابق بر آناتومی خاص بیمار بهبود بخشند. پیشرفت های مهندسی بافت با استفاده از چارچوب های سازگار با بافت بدن در چاپ سه بعدی، شبیه سازی عالی از غضروف بینی را نشان داده است و نوید بخش بازسازی بافتی هدایت شده همه کاره تر در رینوپلاستی و جراحی ترمیمی بینی است. برگرفته از سایت pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

مزایای جراحی بینی 3 بعدی

جراحی بینی سه بعدی مزایای متعددی دارد، از جمله:

  • افزایش دقت و ظرافت عمل: جراح با استفاده از تصاویر و مدل‌های سه بعدی، می‌تواند ساختار بینی را به طور کامل تجسم کند و با دقت بیشتری تغییرات لازم را اعمال نماید. این امر احتمال بروز عوارض و عدم تقارن را کاهش می‌دهد و به دستیابی به نتایج طبیعی‌تر و زیباتر کمک می‌کند.
  • بهبود ارتباط بین بیمار و جراح: مشاهده مدل سه بعدی بینی بعد از عمل، به بیمار و جراح کمک می‌کند تا درک بهتری از انتظارات یکدیگر داشته باشند و در مورد جزئیات عمل به طور دقیق‌تر صحبت کنند. این امر به افزایش رضایت بیمار از نتیجه نهایی عمل کمک می‌کند.
  • کاهش اضطراب بیمار: مشاهده مدل سه بعدی بینی بعد از عمل می‌تواند به کاهش اضطراب بیمار قبل از عمل کمک کند. زیرا بیمار می‌داند که چه انتظاری می‌تواند از نتیجه عمل داشته باشد.

با وجود مزایای متعددی که جراحی بینی سه بعدی دارد، اما این نکته حائز اهمیت است که این روش به تنهایی ضامن موفقیت عمل نیست. مهارت و تجربه جراح و همچنین همکاری و صداقت بیمار، نقشی اساسی در دستیابی به نتایج مطلوب دارند.

جراحی بینی سه بعدی در شیراز

روند عمل بینی سه بعدی 3D

مراحل انجام جراحی بینی سه بعدی:

  • مشاوره با جراح: در جلسه مشاوره، جراح بینی به بررسی وضعیت سلامتی بیمار، سابقه پزشکی، انتظارات و اهداف او از عمل می‌پردازد.
  • اسکن سه بعدی بینی: از بینی بیمار با استفاده از اسکنرهای سه بعدی، تصاویر دقیقی تهیه می‌شود.
  • طراحی سه بعدی بینی: جراح با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی سه بعدی، تغییرات مورد نظر را بر روی مدل سه بعدی بینی اعمال می‌کند.
  • جراحی بینی: جراح با استفاده از تصاویر و مدل‌های سه بعدی به عنوان راهنما، عمل جراحی را انجام می‌دهد.
  • معاینات پس از عمل: بیمار بعد از عمل به طور مرتب توسط جراح معاینه می‌شود تا روند بهبودی به طور صحیح طی شود.
جراحی بینی بدون تامپون در شیراز

هزینه جراحی بینی سه بعدی

هزینه جراحی بینی سه بعدی به عوامل مختلفی از جمله دستمزد جراح، هزینه کلینیک یا بیمارستان، و محل زندگی بیمار بستگی دارد. به طور کلی، هزینه این روش کمی بیشتر از روش‌های سنتی جراحی بینی است. به طور کلی، هزینه جراحی بینی سه بعدی  در سال جاری بین 15 تا 50 میلیون تومان است.

آیا جراحی بینی سه بعدی برای همه مناسب است؟

جراحی بینی سه بعدی برای همه افراد مناسب نیست. افرادی که به دنبال نتایج طبیعی و ظریف هستند و تمایل به مشارکت فعال در فرآیند تصمیم‌گیری برای عمل دارند، می‌توانند از مزایای این روش بهره‌مند شوند.

انتخاب جراح مناسب

انتخاب جراح مناسب، یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت هر عمل جراحی، به خصوص جراحی بینی است. جراح بینی باید دارای مهارت و تجربه کافی در انجام جراحی بینی سه بعدی باشد و از دانش و تکنولوژی روز دنیا در این زمینه برخوردار باشد.

ملاحظات قبل از جراحی بینی 3D

قبل از انجام جراحی بینی سه بعدی، لازم است که بیمار در مورد سلامتی خود به طور کامل با جراح صحبت کند و از مصرف داروهایی که ممکن است با عمل تداخل داشته باشند، خودداری نماید. همچنین، بیمار باید در مورد مراقبت‌های بعد از عمل نیز اطلاعات کافی کسب کند.

ملاحظات بعد از عمل بینی 3 بعدی

بعد از انجام جراحی بینی سه بعدی، بیمار باید از مراقبت‌های بعد از عمل که توسط جراح تجویز می‌شود، به طور دقیق پیروی کند. این مراقبت‌ها به منظور کاهش تورم، درد و خطر بروز عفونت می‌باشد.

جمع بندی

استفاده از روش عکس برداری 3 بعدی برای جراحی بینی وشی نوین و محبوب است که بسیار به جراحان کمک میکند تا عملکرد بهتری در این عمل داشته باشند.

نظر کاربران