جراح بینی در میدان دانشجو شیراز

جراح بینی در میدان دانشجو شیراز

مرادی

در این صفحه  از سایت پزشک شهر جراح بینی در میدان دانشجو شیراز معرفی شده است. شما میتوانید برای دیدن نمونه کار ها و نحوه نوبت دهی به پروفایل انها مراجعه فرمایید.

بهترین جراح بینی در میدان دانشجو شیراز

بهترین جراحان بینی در میدان دانشجو شیراز به همراه شماره تماس و آدرس در جدول زیر مشاهده میکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق پروفایل پزشکان vip اقدام کنید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر محمد کاظم رشته احمدی شیراز، خیابان زند، نبش صورتگر، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، ساختمان کیمیا، طبقه پنجم

شیراز، بلوار شاهد، بین کوچه 5 و 7 ، ساختمان افلا‌ک، طبقه ۳، واحد 303

 

09173115981

09175903138

07132339217

2 دکتر زهرا زارعی شیراز، میدان نمازی، درمانگاه مطهری 07136121000
3 دکتر لیلا شریفی شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، جنب بیمارستان شفا، مجتمع پزشکی شفا 09174142055

07132351366

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل بینی در میدان دانشجو شیراز

با مراجعه به پروفایل هر پزشک میتوانید با کلیک روی مشاوره انلاین در 24 ساعت شبانه روز و در هر مکانی که هستید سوالات خود را در خصوص جراحی بینی و شرایط نوبت دهی حضوری به صورت مستقیم از خود پزشک مورد نظرتان بپرسید و پزشک مورد نظر با مشاهده پیام شما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد. با مشاوره انلاین در وقت و هزینه شما صرفه جویی میشود و گستره ی وسیع تری از انتخاب و اطلاعات خواهید داشت.

نوبت دهی بهترین جراح عمل بینی در میدان دانشجو

با مراجعه به پروفایل هر پزشک و مشاهده ساعت های معین شده برای ویزیت گزینه ثبت نوبت را بزنید. شما میتوانید با دیدن تمام وقت های خالی پزشک مورد نظر‚ بهترین نوبت مناسب را در اندک زمان انتخاب کرده و ثبت کنید. با نوبت دهی اینترنتی کمترین زمان انتظار و معطلی را در مطب دکتر مورد نظر خواهید داشت. در سایت "پزشک شهر" از وجود پزشک ها در مناطق مورد نظرتان در شهر خود مطلع می شوید. برای مشاهده بهترین جراح بینی در شیراز میتوانید روی لینک کلیک کنید.

نمونه کار جراح بینی در میدان دانشجو

با مراجعه به پروفایل هر پزشک  در سایت پزشک شهر میتوانید نمونه کارهای مراجعین آنها و میزان رضایتشان را مشاهده کنید. می توانید با دیدن نمونه کار دیگر پزشک ها و با مقایسه زیبایی شناسی و سبک هر یک‚ پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید. معمولا همه جراحان بینی از قبل و بعد مراجعین خود عکس می گیرند که با مراجعه حضوری به مطب انها می توانید این عکس ها را که بیشتر و جامع تر است را مشاهده کنید.

هزینه جراحی بینی در میدان دانشجو شیراز

با توجه به شرایط بیمار و دشواری عمل هزینه ها از 40 تا 100 میلیون تومان متغیر است. وضعیت بیمار و نوع بینی هر فرد در دشواری عمل بینی وی تاثیرگذار است. برای مثال اگر جراح علاوه بر زیبا کردن بینی ملزم به برطرف کردن مشکلات تنفسی شود‚ دشواری عمل بیشتر خواهد شد. همچنین دستمزد تیم جراحی و بیمارستان نیز از عوامل تاثیر گذار در میزان هزینه عمل است.

جراح بینی در میدان دانشجو شیراز

مراقبت های بعد از جراحی بینی

بیشتر دکترها استفاده از اسپری بینی را دو هفته قبل و بعد از عمل جراحی توصیه می کنند. بالش های گردن از وسایل الزامی بعد از عمل برای جلوگیری از فشار به گردن و راحتی در خواب است. بعد از عمل جراحی پزشکان توصیه می کنند که به مدت 6 هفته به پشت طوری که صورت به سمت سقف باشد بخوابید. زمانی که به پشت می خوابید بالش های گردن با گرفتن سر و گردن شما راحتی شما را در بیشترین حالت ممکن امکان پذیر میکند.

استفاده از کمپرس یخ برای کاهش درد و کبودی و التهاب.کمپرس یخ را بر روی صورت به جز قسمت جراحی شده و خطوط آن به مدت 10 دقیقه گذاشته و به مدت 20 دقیقه استراحت دهید و دوباره اعمال کنید.اگر پوست صورت حساس شده است کمپرس یخ را در دستمال کاغذی یا حوله پیچیده و استفاده کنید.اگر سوزش و یا تحریک در پوست شما اتفاق افتاد استفاده از کمپرس یخ را متوقف کنید و به پزشک خود اطلاع دهید.

جمع بندی

در این صفحه ابتدا به معرفی دکترهای جراح بینی در منطقه میدان دانشجو شیراز پرداختیم سپس، نحوه نوبت دهی و اطلاعات برای برقراری ارتباط را گفتیم. سعی کنید بعد از جراحی بینی طبق دستورات و توصیه های پزشک خود عمل کنید.ممکن است مراقبت های بعد از عمل نسبت به شرایط خاص هر فرد متفاوت باشد.

منبع:

www.daisyaftercare.com.au

نظر کاربران