مراکز سنجش تراکم استخوان در شیراز

مراکز سنجش تراکم استخوان در شیراز

پگاه جاوید

در این مطلب از سایت پزشک شهر لیستی از بهترین مراکز سنجش تراکم استخوان در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

مراکز سنجش تراکم استخوان در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 کلینیک رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی دکتر منصوره بهمنی شیراز، قدوسی شرقی، حدفاصل کوچه 6 و 8، جنب دفتر پیشخوان دولت، ساختمان صبا، طبقه دوم، واحد 3 071-36488191
2 بیمارستان نمازی شیراز، میدان نمازی 07136474332

مراکز سنجش تراکم استخوان در شیراز

سنجش تراکم استخوان مقوله ای است که بر میگردد به پوکی استخوان و پوکی استخوان همان چیزی است که از آن به عنوان مرگ خاموش یاد می کنند. پوکی استخوان در اغلب افرادی که پا به سن گذاشته اند بیشتر بوده و به طور کلی این عارضه در خانم ها بیشتر از آقایان مشاهده می گردد. متاسفانه باید از این موضوع اطلاع داشته باشید که بسیاری از خانم های ایرانی به پوکی استخوان گرفتار بوده و بیشتر آنان از بیماری خود اطلاعی ندارند. این افراد هنگامی که در سنین بالاتر با شکستگی یا درد استخوان ها و اعضای بدن روبه رو می گردند از بیماری خود با اطلاع شده و متاسفانه بسیار دیر به معالجه خود اهتمام می ورزند. در جدول بالا که سایت پزشک شهر ارائه کرده است شماره تماس و آدرس نیز درج شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آن تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده لیست بهترین پزشک درمان پوکی استخوان در شیراز روی لینک کلیک کنید.

مراکز سنجش تراکم استخوان در شیراز

سنجش تراکم استخوان رایگان شیراز

در برخی مراکز درمانی شیراز،  سنجش تراکم استخوان به صورت رایگان انجام می پذیرد . این کار به دلیل استقبال بیشتر مردم از این مراکز و مورد معالجه قرار گرفتن مردم در مقابل این بیماری انجام می پذیرد. شما می توانید از طریق اینترنت،  لیستی از این مراکز را به دست آورده و با یافتن آدرس و شماره تماس آنان، به مراکز مزبور مراجعه فرمایید.

دلیل مراجعه به مراکز سنجش تراکم استخوان

یکی از دلایل مهم ابتلا به این بیماری کمبود کلسیم و ویتامین دی می باشد. برای تشخیص میزان پوکی استخوان از سنجش تراکم استخوان استفاده کرده و با مشخص شدن این تراکم و درجه ی کم یا زیاد آن به درصد پوکی استخوان فرد پی می برند. سنجش تراکم استخوان در شیراز در مراکز متعددی انجام می پذیرد و شما برای انجام این سنجش مشکلی نخواهید داشت. لازم به ذکر است که در بسیاری از مراکز درمانی شیراز با مشاهده ی پوکی استخوان در سالمندان به طور رایگان و ماهیانه قرص های کلسیم و ویتامین دی را به بیماران می دهند تا از این راه قدم مثبتی در پیشگیری از روند این بیماری در بیماران بردارند.

نوبت دهی تراکم استخوان بیمارستان نمازی شیراز

بیمارستان نمازی شیراز یکی از بهترین و قدیمی ترین بیمارستان هایی است که توسط خیر بزرگ، مرحوم نمازی برای درمان و آسایش بیماران مختلف در شهر شیراز بنا گردید. این بیمارستان بزرگ، روز به روز مدارج پیشرفت خود را بیش از پیش طی نموده و به سلامت بیماران خود اهمیت ویژه ای می دهد. در این بیمارستان سنجش تراکم استخوان به خوبی انجام گرفته و شما برای گرفتن نوبت می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین به گرفتن نوبت اقدام فرمایید . شما از طریق اینترنت خواهید توانست در اولین مهلت برای سنجش تراکم استخوان خود وقت بگیرید.

نظر کاربران