درباره

شماره ثبت : 926/96/41424
یکتا رهجویان نشاط

مرکز درمانی اقامتی یکتا رهجویان نشاط از سال 1390 با اخذ مجوز رسمی از مدیریت محترم بهزیستی شهرستان شیراز و با مدیریت محمد رضا پاکیاری آغاز به کار کرد ، امروزه یکی از معضلات بزرگ در شاخه آسیب های اجتماعی که از لحاظ جامعه شناسی خانواده را به عنوان اولین رکن تشکیل دهنده جامعه درگیر کرده است.
بیماری اعتیاد می باشد، این بیماری بسیار مهلک و پیشرونده است و با سایر بیماری ها تفاوت فاحش دارد و در سه بعد؛ جسم، روح و اساس روحانیت بیمار را دچار آسیب می کند، اما همیشه این سوال مطرح است ؛ آیا ترک اعتیاد در کمپ مفید است یا خیر ؟ ما اعتقاد داریم یکی از کامل ترین شیوه های ترک اعتیاد گذراندن طول درمان و ارائه یک فرایند بهبودی اوصولی است. قطعا روش های متعددی در راستای درمان بیماری اعتیاد ارائه می شود ؛ از جمله درمان جایگزین یا سم زدایی از طریق تزریق سرم و امپول …، ما ضمن احترام به همکاران تلاشگرمان در عرصه های مختلف بعنوان درمانگر روشی متفاوت ارائه می دهیم (( قطع مصرف در همان بار اول)) و گذراندن فرایند طول درمان ، معتاد یک شبه معتاد نشده است بنا براین یک شبه هم درمان نخواهد شد!
جایگزین کردن نوعی از مواد یا قرص به جای ماده ی مصرفی روش ما نیست پذیرش بیمار توسط پزشک مرکز در مرحله نخستین چرخه ترک اعتیاد( سم زدایی) ، معاینه بیمار، بررسی سوابق پزشکی بیمار و تجویز بهترین روش برای سم زدایی بیمار توسط ایشان انجام میگیرد سم زدایی در کمپ ترک اعتیاد “یکتا رهجویان نشاط”؛ سم زدایی مرحله ی نخستین چرخه ی ترک اعتیاد در کمپ می باشد در این مرحله بیمار مورد معاینه پزشک و مددیار قرار می گیرد و بهترین روش برای او تجویز می گردد. سم زدایی در کمپ ترک اعتیاد نشاط بصورت کاملا حرفه ای بدون درد و خماری انجام می گیرد .
سالن سم زدایی ترک اعتیاد نشاط؛ شامل تمامی امکانات رفاهی و حضور تکنسین مجرب در این خصوص می باشد.
پزشک کمپ بعنوان مسئول فنی ضمن معاینه اولیه و پس از آن هر دو روز یکبار بیمار را ویزیت کرده و در صورت لزوم و تشخیص بیماری دارو تجویز می نماید.
مددیاران کمپ لحظه به لحظه چه از طریق مواجه حضوری ، چه از طریق دوربین ها و صفحه مانیتور روند بهبودی جسمی و روحی رفتاری بیمار را ارزیابی می کند . مشاوره روانشناس و روانکاو بالینی؛ در خصوص مشاوره فردی اعتیاد ، بسته به نوع ماده مصرفی ، مواد محرک یا مواد مورفینی درمان متفاوت است. در مواد محرک از درمان ماتریکس بصورت انفرادی و گروهی استفاده می شود. درمان ماتریکس برای اعتیاد به مواد محرک مانند شیشه است که جلسات از 28 تا 30 جلسه بسته به ارزیابی جلسه اول تعیین می شود ، مدت زمان هر جلسه ۴۵ دقیقه است بنابراین طول درمان مواد محرک بالاتر از مخدر هاست و طی یک پروسه زمانی سه ماهه انجام می شود. رویکرد درمانی روانشناس مرکز یکتا رهجویان نشاط؛ روش گفتار درمانی بصورت التقاطی و استفاده از درمان (Act ؛(درمان بر مبنای پذیرش و تعهد (Cbt : شناختی رفتاری) (Schema : طرحواره درمانی) تست های mmpi2 ، و میلون می باشد. در زمینه ی درمان بیماری اعتیاد و اختلالات روان پزشکی همراه اعتیاد که در شروع ترک اعتیاد یا ادامه و یا عود بیماری اعتیاد تاثییر دارد خدمات روانشناسی و مشاوره توسط متخصص روانشناسی عمومی و بالینی ارائه می گردد،شیوه درمانی در این زمینه بصورت مشاوره فردی و گروه درمانی و خانواده درمانی می باشد،هر سه درمان کنار هم باعث پیشرفت بیمار در زمینه بهبودی است.

امکانات مرکزی درمانی اقامتی یکتا رهجویان نشاط؛
این مرکز در فضایی وسیع و سر سبز و خوش آب و هوا مستقر گردیده است و دارای سالن های زیر می باشد؛

  • سالن سم زدایی
  • سالن آرامش
  • سالن غذا خوری
  • سالن ملاقات
  • سالن مشاوره و خانواده درمانی
  • امکانات و وسایل ورزشی و رفاهی
این صفحه متعلق به یکتا رهجویان نشاط در شهر شیراز می باشد. در این صفحه میتوانید لیست کامل خدمات یکتا رهجویان نشاط را مشاهده نمایید. "پزشک شهر" بهترین پزشکان متخصص شهر شما را به شما معرفی نموده است. برای ارتباط با یکتا رهجویان نشاط کافیست با شماره 09172008094, 09172553036, 09170815333 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ایشان در شیراز، صدرا، ورودی فاز دو صدرا، روبه روی کارخانه کولر هوای آبان مراجعه نمایید. همچنین شما میتوانید با استفاده از دکمه مشاوره آنلاین هرگونه سوال یا درخواست خود را برای یکتا رهجویان نشاط ارسال نمایید.
تعداد بازدید: 1281
ادامه توضیحات

خدمات

  • درمان اعتیاد مورفین
  • درمان اعتیاد متادون
  • درمان اعتیاد ماریجوانا
  • درمان اعتیاد شیشه
  • درمان اعتیاد شیره
  • درمان اعتیاد تریاک
  • درمان اعتیاد بوپرنورفین
  • درمان اعتیاد الکل
  • ترک اعتیاد هروئین
  • ترک اعتیاد
مشاهده همه

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه 1 تا 12 12 تا 24
یکشنبه 1 تا 12 12 تا 24
دوشنبه 1 تا 12 12 تا 24
سه‌شنبه 1 تا 12 12 تا 24
جهار‌شنبه 1 تا 12 12 تا 24
پنج‌شنبه 1 تا 12 12 تا 24
جمعه 1 تا 12 12 تا 24

آدرس

map
شیراز، صدرا، ورودی فاز دو صدرا، روبه روی کارخانه کولر هوای آبان
مسیریابی