درباره کلینیک

شماره ثبت : 522-1400

کارنامه علمی دکتر عفت کریمی: دکتر عفت کریمی از سال 1387 در رشته دکتری حرفه ای دامپزشکی دانشگاه دولتی شهرکرد مشغول به تحصیل شد و با کسب عنوان استعداد درخشان دانشگاه شهرکرد این مقطع را پشت سر گذاشت. بلافاصله در مقطع دکتری تخصصی (PhD) در رشته جراحی دامپزشکی در دانشگاه شیراز مشغول به تحصیل شد و موفق به اخذ مدرک دکتری تخصصی جراحی دامپزشکی از دانشگاه شیراز گردید. در این زمان از محضر اساتید مشهور رشته جراحی دامپزشکی بهره بردند.
برخی از دیگر افتخارات ایشان شامل موارد زیر می‌باشد:

  • کسب عنوان استعداد درخشان
  • نویسنده مقالات علمی در زمینه جراحی دامپزشکی
  • کسب معدل رتبه A در مقطع دکتری عمومی و دکتری تخصصی جراحی دامپزشکی

خدمات قابل ارایه در کلینیک دامپزشکی پروچیستا و پت شاپ پروچیستا

دارای مجوز رسمی از سازمان دامپزشکی کل کشور

این کلینیک مجهز به دستگاه بیهوشی و استنشاقی (جهت بیهوش کردن حیوانات با ریسک بیهوشی)، لامپ وود برای ارزیابی بیماری‌های پوستی، کیت‌های تشخیصی بیماری های عفونی، اتوسکوپ جهت معاینات گوش، اتوکلاو برای استریل کردن وسایل جراحی و .... می‌باشد.

انجام معاینه حیوانات خانگی، سرم تراپی، صدورشناسنامه، گواهی سلامت، جرم‌گیری دندان حیوانات خانگی.

بخش جراحی:

انجام جراحی تخصصی ارتوپدی حیوانات خانگی (انواع جراحی‌های ارتوپدی پین‌گذاری و پلیت‌گذاری برای انواع شکستگی‌ها)

انجام جراحی های بافت نرم شامل عقیم سازی سگ و گربه جنس نر و ماده، جراحی های متنوع سیستم گوارشی، سزارین، برداشت انواع تومور، جراحی بیرون زدگی پلک سوم، انتروپیون، اکتروپیون ...

بخش گرومینگ:

شامل اصلاح موی حیوانات خانگی (فانتزی و موزر )، حمام ساده و درمانی

بخش پت شاپ:

فروش انواع غذاها شامل خشک، کنسرو، سوپ و … غذای سگ، غذای گربه، جوندگان، پرندگان، وسایل نگهداری، حمل و نقل و خانه حیوانات، لوازم بهداشتی و اکسسوری های مورد نیاز حیوانات خانگی

(ارسال اجناس درب منزل)

با حضور در مطب از امکانات موجود استفاده کنید و با جستجو در اینترنت بدون در نظر گرفتن وضعیت حیوان، جانش را به خطر نیندازید.

چرا برای درمان و یا چک آپ حیوان خود، کلینیک دامپزشکی ما را انتخاب می کنید؟

ما در تلاشیم هرروز به امکانات موجود در کلینیک دامپزشکی پروچیستا بیفزاییم

  • تمامی داروهای تجویز شده برای حیوان شما ثبت میگردد و برای ارایه گزارش به همکارانمان جهت پیگیری وضعیت درمان حیوان شما در سراسر کشور در اولین فرصت در اختیار ایشان قرار میگیرد.
  • تمام مهارت، هنر و علم دامپزشک متخصص در راستای درمان حیوان شما بکار میرود.
  • در کلینیک پروچیستا، دامپزشک وقت زیادی در تشخیص و سپس درمان حیوان بیمار شما صرف میکند و برای این مهم، تعامل خوبی با سایر همکاران متخصص در رشته دامپزشکی داشته و از تجربیات همکاران متخصص برای درمان حیوان شما بهره می‌بریم و این را افتخار خود میدانیم.
  • مراحل بهبود و درمان حیوان شما توسط دامپزشک به دقت در کمال صداقت و با دلسوزی پیگیری می شود و در فضای مجازی و دنیای واقعی شما را با حیوان بیمار خود تنها نمی گذاریم.
  • پزشک و کادر کلینیک ضمن انجام اصول حرفه ای خود، با مراجعین خود مهربان و رفتاری دوستانه دارند و این باعث دلگرمی شما می گردد.
  • به شما آگاهی های لازم و کافی در زمان اقدامات تشخیصی و درمانی می دهیم و بنابراین شما با ما در راستای درمان واقعی حیوان خود همگام و هم قدم و با انگیزه می گردید.
  • و در نهایت، چون پزشک ما عاشق کار دامپزشکی، نجات حیوانات و عاشق حیوانات بوده و رفتاری مهربانانه و دلسوزانه با حیوان شما دارند.

نظر به اینکه تعیین زمان برای خدمات دامپزشکی میسر نمی باشد، جهت هماهنگی برای حضور در کلینیک با شماره 09177245569 تماس بگیرید و یا در پیام رسان واتساپ و تلگرام پیام دهید.

 

این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی کلینیک دامپزشکی پروچیستا در شهر شیراز می باشد. در این صفحه میتوانید لیست کامل خدمات کلینیک دامپزشکی پروچیستا را مشاهده و از ایشان نوبت بگیرید. "پزشک شهر" بهترین پزشکان متخصص شهر شما را به شما معرفی نموده است. برای ارتباط با کلینیک دامپزشکی پروچیستا کافیست با شماره 09177245569 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ایشان در شیراز، شهرک گلستان، بلوار دهخدا، نبش کوچه 2 مراجعه نمایید. همچنین شما میتوانید در این صفحه نمونه کار کلینیک دامپزشکی پروچیستا مشاهده و نوبت اینترنتی بگیرید. برای اطلاع از بیمه های مورد پذیرش به بخش بیمه ها در صفحه ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 1070
ادامه توضیحات

خدمات

  • معاینه حیوانات خانگی
  • صدور شناسنامه حیوانات خانگی
  • دندانپزشکی حیوانات خانگی
  • جراحی حیوانات خانگی
  • پت شاپ
  • ارتوپدی حیوانات خانگی
مشاهده همه

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه 11 تا 14 14 تا 19
یکشنبه 11 تا 14 14 تا 19
دوشنبه 11 تا 14 14 تا 19
سه‌شنبه 11 تا 14 14 تا 19
جهار‌شنبه 11 تا 14 14 تا 19
پنج‌شنبه 11 تا 14 14 تا 18
جمعه - تا - - تا -

آدرس

map
شیراز، شهرک گلستان، بلوار دهخدا، نبش کوچه 2
مسیریابی