درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 97299
دکتر امیر نامداری

دارای فلوشیپ رسمی از وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، رتبه برتر بورد تخصصی کشور، گذراندن دوره جراحی ستون فقرات با پروفسور مزدا از کشور فرانسه ، دوره‌های تکمیلی آموزشی در کشورهای سوییس و ایرلند، عضو جراحان ستون فقرات اروپا، عضو انجمن جراحان ستون فقرات ایران، عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران.

این صفحه از سایت پزشک شهر به نوبت دهی اینترنتی دکتر امیر نامداری، متخصص ارتوپدی, فلوشیپ جراحی ستون فقرات در شیراز اختصاص دارد. ایشان در زمینه هایی مانند درمان قوز کمر, درمان دیسک گردن, درمان دیسک کمر, درمان انواع اختلالات ستون فقرات, جراحی ستون فقرات خدمات ارائه می دهند. برای ارتباط با پزشک می توانید با شماره 07132319199, 09170482924 تماس بگیرید. همچنین آدرس مطب واقع در شیراز، بلوار زند، حدفاصل بیست متری سینماسعدی و باغشاه، جنب بانک سامان، ساختمان آراد است.
برای مطرح کردن سوالات خود در حوزه ارتوپدی از دکتر امیر نامداری ، روی دکمه "مشاوره آنلاین" کلیک کنید و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید. در سایت پزشک شهر می توانید ساعت کاری دکتر امیر نامداری، دکتر فوق تخصص ستون فقرات در شیراز را مشاهده کنید و به راحتی جهت رزرو نوبت آنلاین اقدام نمایید. همچنین می توانید از ابزار مسیریابی برای یافتن آدرس مطب در شیراز استفاده کنید.
در این صفحه می‌توانید نمونه کار و سوابق پزشکی دکتر امیر نامداری را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی، می‌توانید از صفحه اینستاگرام، تلگرام و وبسایت ایشان دیدن کنید. نظرات بیماران و مراجعه‌کنندگان در انتهای صفحه قابل مشاهده است. شما نیز می‌توانید از این طریق نظر و پیشنهاد خود را ارسال کنید.تعداد بازدید: 1465
ادامه توضیحات

خدمات

  • درمان قوز کمر
  • درمان دیسک گردن
  • درمان دیسک کمر
  • درمان انواع اختلالات ستون فقرات
  • جراحی ستون فقرات

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه - تا - 16 تا 20
یکشنبه - تا - 16 تا 20
دوشنبه - تا - 16 تا 20
سه‌شنبه - تا - 16 تا 20
جهار‌شنبه - تا - 16 تا 20
پنج‌شنبه - تا - - تا -
جمعه - تا - - تا -

آدرس

map
شیراز، بلوار زند، حدفاصل بیست متری سینماسعدی و باغشاه، جنب بانک سامان، ساختمان آراد
مسیریابی