درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 98566
دکتر محمدرضا شریفی راد
این صفحه از سایت پزشک شهر به نوبت دهی اینترنتی دکتر محمدرضا شریفی راد، متخصص مغز و اعصاب, فلوشیپ جراحی ستون فقرات در شیراز اختصاص دارد. ایشان در زمینه هایی مانند درمان و جراحی هیدروسفالی, درمان و جراحی تومورهای مغزی, درمان دیسک گردن, درمان دیسک کمر, درمان پوکی استخوان, درمان انواع اختلالات ستون فقرات, جراحی ستون فقرات خدمات ارائه می دهند. برای ارتباط با پزشک می توانید با شماره 07132319289, 07132319288 تماس بگیرید. همچنین آدرس مطب واقع در شیراز، خیابان زند، قبل از 20 متری سینما سعدی، ساختمان شایان، طبقه 3 است.
برای مطرح کردن سوالات خود در حوزه مغز و اعصاب از دکتر محمدرضا شریفی راد ، روی دکمه "مشاوره آنلاین" کلیک کنید و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید. در سایت پزشک شهر می توانید ساعت کاری دکتر محمدرضا شریفی راد، بهترین متخصص مغز و اعصاب در شیراز را مشاهده کنید و به راحتی جهت رزرو نوبت آنلاین اقدام نمایید. همچنین می توانید از ابزار مسیریابی برای یافتن آدرس مطب در شیراز استفاده کنید.
در این صفحه می‌توانید نمونه کار و سوابق پزشکی دکتر محمدرضا شریفی راد را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی، می‌توانید از صفحه اینستاگرام، تلگرام و وبسایت ایشان دیدن کنید. نظرات بیماران و مراجعه‌کنندگان در انتهای صفحه قابل مشاهده است. شما نیز می‌توانید از این طریق نظر و پیشنهاد خود را ارسال کنید.تعداد بازدید: 1585
ادامه توضیحات

خدمات

  • درمان و جراحی هیدروسفالی
  • درمان و جراحی تومورهای مغزی
  • درمان دیسک گردن
  • درمان دیسک کمر
  • درمان پوکی استخوان
  • درمان انواع اختلالات ستون فقرات
  • جراحی ستون فقرات
مشاهده همه

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه - تا - 16 تا 21
یکشنبه - تا - 16 تا 21
دوشنبه - تا - - تا -
سه‌شنبه - تا - 16 تا 21
جهار‌شنبه - تا - 16 تا 21
پنج‌شنبه - تا - - تا -
جمعه - تا - - تا -

آدرس

map
شیراز، خیابان زند، قبل از 20 متری سینما سعدی، ساختمان شایان، طبقه 3
مسیریابی