درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 137304
دکتر مرضیه مرادیان
این صفحه از سایت پزشک شهر به نوبت دهی اینترنتی دکتر مرضیه مرادیان، متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی, دندانپزشک در شیراز اختصاص دارد. ایشان در زمینه هایی مانند لمینت دندان, کامپوزیت, عصب کشی, طراحی لبخند و فیسینگ, جراحی لثه, ترمیم دندان, بلیچینگ, ایمپلنت خدمات ارائه می دهند. برای ارتباط با پزشک می توانید با شماره 09370752645 تماس بگیرید. همچنین آدرس مطب واقع در شیراز، چهارراه زرگری، ساختمان بارانا، طبقه 6، واحد 61 است.
برای مطرح کردن سوالات خود در حوزه دندانپزشکی از دکتر مرضیه مرادیان ، روی دکمه "مشاوره آنلاین" کلیک کنید و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید. در سایت پزشک شهر می توانید ساعت کاری دکتر مرضیه مرادیان، بهترین دندانپزشک در شیراز را مشاهده کنید و به راحتی جهت رزرو نوبت آنلاین اقدام نمایید. همچنین می توانید از ابزار مسیریابی برای یافتن آدرس مطب در شیراز استفاده کنید.
در این صفحه می‌توانید نمونه کار و سوابق پزشکی دکتر مرضیه مرادیان را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی، می‌توانید از صفحه اینستاگرام، تلگرام و وبسایت ایشان دیدن کنید. نظرات بیماران و مراجعه‌کنندگان در انتهای صفحه قابل مشاهده است. شما نیز می‌توانید از این طریق نظر و پیشنهاد خود را ارسال کنید.

شناسنامه خانم دکتر:

دکتر مرضیه مرادیان از سال 1385 در رشته دندانپزشکی شیراز مشغول به تحصیل شد و با کسب رتبه اول دندانپزشکی دانشگاه شیراز این مقطع را پشت سر گذاشت و از سال 1391 مشغول به طبابت بیماران گردید، سپس در همان سال مجددا در مقطع دکتری تخصصی در رشته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی مشغول به تحصیل شد و موفق به اخذ بورد تخصصی این رشته گردید و از سال 1394 تا کنون در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شیراز بعنوان عضو هیئت علمی مشغول به تدریس و آموزش دانشجویان دندانپزشکی گردید. برخی از دیگر افتخارات ایشان شامل موارد زیر می‌باشد: کسب عنوان استعداد درخشان، رتبه برتر سال 1387، رتبه برتر سال 1388، رتبه اول سال 139، رتبه پنجم کشوری علوم پایه دندانپزشکی سال 1387.

در مطب خانم دکتر لامینت سرامیکی، ترمیم دندانهای عصب کشی شده، ترمیهای همرنگ دندان نیز انجام خواهد شد.

 

تعداد بازدید: 1120
ادامه توضیحات

خدمات

  • لمینت دندان
  • کامپوزیت
  • عصب کشی
  • طراحی لبخند و فیسینگ
  • جراحی لثه
  • ترمیم دندان
  • بلیچینگ
  • ایمپلنت
مشاهده همه

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه - تا - 14 تا 20
یکشنبه - تا - 14 تا 20
دوشنبه - تا - 14 تا 20
سه‌شنبه - تا - 14 تا 20
جهار‌شنبه - تا - 14 تا 20
پنج‌شنبه - تا - - تا -
جمعه - تا - - تا -

آدرس

map
شیراز، چهارراه زرگری، ساختمان بارانا، طبقه 6، واحد 61
مسیریابی