درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 5634-م
دکتر مهناز زرشناس

دکتر مهناز زرشناس یکی از بهترین دکترهای دكتراي تخصصي سلامت باروري در شیراز هستند و ويزيت آنلاين و تلفني دارد. ایشان مدرک دكتراي تخصصي سلامت باروري و جنسي از استراليا دارند و عضو هئيت علمي دانشگاه علوم پزشكي شيراز هستند. ایشان علاوه بر خدماتی که در زیر به آن اشاره شده است، مشاوره اختلالات قاعدگی و كيست تخمدان، مشاوره و تشخيص اختلالات زناشويي، تشخیص و درمان عفونت زنان، مشاوره و درمان علایم یائسگی، مشاوره بلوغ مشاوره و امادگی قبل از بارداری، مراقبت دوران بارداری، زایمان طبیعی، درمان واژینیت و انجام ای یو دی را انجام می دهند. 

این صفحه از سایت پزشک شهر به نوبت دهی اینترنتی دکتر مهناز زرشناس، کارشناس ارشد مامایی, دکترای تخصصی سلامت باروری در شیراز اختصاص دارد. ایشان در زمینه هایی مانند درمان واژینیسموس, درمان زگیل مقعدی, درمان زگیل تناسلی, درمان خشکی واژن, تست پاپ اسمیر خدمات ارائه می دهند. برای ارتباط با پزشک می توانید با شماره 09333540305 تماس بگیرید. همچنین آدرس مطب واقع در شيراز، پل معالي آباد، نبش كوچه 2 بلوار بهشت، پشت ايستگاه اتوبوس، طبقه سوم، ساختمان پورسينا است.
برای مطرح کردن سوالات خود در حوزه زنان و زایمان از دکتر مهناز زرشناس ، روی دکمه "مشاوره آنلاین" کلیک کنید و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید. در سایت پزشک شهر می توانید ساعت کاری دکتر مهناز زرشناس، بهترین دکتر زگیل تناسلی در شیراز را مشاهده کنید و به راحتی جهت رزرو نوبت آنلاین اقدام نمایید. همچنین می توانید از ابزار مسیریابی برای یافتن آدرس مطب در شیراز استفاده کنید.
در این صفحه می‌توانید نمونه کار و سوابق پزشکی دکتر مهناز زرشناس را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی، می‌توانید از صفحه اینستاگرام، تلگرام و وبسایت ایشان دیدن کنید. نظرات بیماران و مراجعه‌کنندگان در انتهای صفحه قابل مشاهده است. شما نیز می‌توانید از این طریق نظر و پیشنهاد خود را ارسال کنید.تعداد بازدید: 1282
ادامه توضیحات

خدمات

  • درمان واژینیسموس
  • درمان زگیل مقعدی
  • درمان زگیل تناسلی
  • درمان خشکی واژن
  • تست پاپ اسمیر

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه - تا - 16 تا 20
یکشنبه - تا - 16 تا 20
دوشنبه - تا - 16 تا 20
سه‌شنبه - تا - 16 تا 20
جهار‌شنبه - تا - 16 تا 20
پنج‌شنبه - تا - - تا -
جمعه - تا - - تا -
  • تامین اجتماعی
  • بیمه نیروهای مسلح
  • بیمه سلامت

آدرس

map
شيراز، پل معالي آباد، نبش كوچه 2 بلوار بهشت، پشت ايستگاه اتوبوس، طبقه سوم، ساختمان پورسينا
مسیریابی