نوبت دهی بهترین متخصص اطفال در مرودشت

نوبت دهی بهترین متخصص اطفال در مرودشت

پگاه جاوید

پزشکان متخصص اطفال در مرودشت در این صفحه از سایت پزشک شهر معرفی شده است. برای دریافت نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین و همچنین مشاهده ساعک کاری پزشک می توانید از طریق پروفایل اقدام کنید.

لیست دکتر اطفال در مرودشت

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر آرمان ارجمندی مرودشت، بعد از زیر گذر معلم، مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت 07143342060
2 دکتر محمدحسن کرمی مرودشت، خیابان انقلاب، کوچه شهید کشاورز 07142224657
3 دکتر داریوش ظهوری مرودشت، خیابان انقلاب، کوچه تلفنخانه قدیم 07132224864

دریافت نوبت اینترنتی از پزشک اطفال در مرودشت

برای دریافت نوبت آنلاین از بهترین پزشکان کودکان در مرودشت در سایت ما، کافی است پزشک مورد نظر خود را از جدول بالا انتخاب نمایید. سپس در پروفایل دکتر گزینه مربوط به نوبت دهی را انتخاب نمایید.

دریافت نوبت اینترنتی از پزشک اطفال در مرودشت

مشاوره آنلاین با دکتر کودکان در مرودشت

مشاوره آنلاین یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر است که شما از این طریق می توانید سوالات خود را از دکتر بپرسید. به این منظور ابتدا وارد صفحه پروفایل دکتر کودکان در مرودشت شوید و سپس گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید.

انواع خدمات متخصص اطفال

خدمات متخصص اطفال شامل مجموعه‌ای از خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی برای کودکان است. این خدمات معمولاً توسط متخصصان اطفال ارائه می‌شوند و شامل موارد زیر می‌شوند:

1. مراقبت درمانی: این خدمات شامل ارزیابی و درمان بیماری‌ها و مشکلات سلامتی کودکان است، از جمله عفونت‌ها، تغذیه نامناسب، سوء تغذیه، مشکلات گوارشی، نارسایی های قلبی و تنفسی، بیماری‌های عفونی و غیره.

2. مراقبت پیشگیرانه: بررسی واکسیناسیون های ضروری، مشاوره‌های بهداشتی عمومی و آموزش به والدین در مورد مراقبت های بهداشتی از کودکان می‌باشد.

4. توانبخشی: ارائه خدمات توانبخشی جهت بهبود و تقویت قدرت‌ها و مهارت‌های حرکتی، زبانی، تغذیه‌ای کودکان با مشکلات توسعه‌ای مثل ناتوانی‌های شناختی و حرکتی.

5. ارائه مشاوره درباره رفتارهای غیرطبیعی کودکان مانند اختلال توجه و بیش‌فعالی، خشونت کودکانه، افسردگی، اضطراب و مشکلات خواب.

6. مراقبت پس از تولد: خدمات مراقبتی برای کودکان تا شش ماهگی شامل مشاوره شیردهی، راهنمایی در مورد بهداشت خانواده.

نظر کاربران