متخصص جراح پلاستیک و زیبایی خیابان زند شیراز

متخصص جراح پلاستیک و زیبایی خیابان زند شیراز

پگاه جاوید
جراح پلاستیک در شیراز
مشاهده همه

در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین دکتر متخصص جراح پلاستیک و زیبایی خیابان زند شیراز به شما معرفی شده است. برای دریافت نوبت، مشاوره آنلاین و مشاهده نمونه کار پزشک می توانید پروفایل پزشکان را مشاهده نمایید.

لیست متخصص جراح پلاستیک و زیبایی خیابان زند شیراز

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر فرزانه بستانیانشیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 407136473528

دریافت نوبت اینترنتی از دکتر جراح پلاستیک و زیبایی بلوار زند شیراز

شما کاربران عزیز می توانید بری دریافت نوبت اینترنتی از سایت پزشک شهر اقدام نمایید. به این منظور می توانید در صفحه پروفایل پزشکان vip گزینه ثبت نوبت را انتخاب کنید و سپس گزینه ثبت نوبت را انتخاب کنید.

پس از ثبت نوبت، یک پیامک حاوی اطلاعات نوبت برای شما ارسال می شود. همچنین، می توانید نوبت خود را از طریق سایت پزشک شهر نیز مشاهده کنید. برای مشاهده بهترین دکتر متخصص جراح پلاستیک در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

متخصص جراح پلاستیک و زیبایی خیابان زند شیراز

مشاوره آنلاین جراح پلاستیک صورت خیابان زند شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر، امکان دریافت مشاوره آنلاین از دکتر متخصص جراحی پلاستیک در شیراز است. این قابلیت برای افرادی که در شیراز سکونت ندارند یا به دلایل مختلف امکان مراجعه حضوری به مطب پزشک را ندارند، بسیار مفید است. شما می توانید در صفحه پروفایل دکتر گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کرده و سوالات خود را بپرسیبد .

کلام آخر

در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین متبحرترین دکتر جراحی پلاستیک صورت معرفی شد. شما می توانید سوالات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه ارسال نمایید.

نظر کاربران