بهترین دکتر فتق کشاله ران در شیراز

بهترین دکتر فتق کشاله ران در شیراز

پگاه جاوید

فتق کشاله ران مشکلی شایع است که می تواند برای افراد در هر سنی رخ دهد. این بیماری زمانی اتفاق می افتد که قسمتی از روده یا بافت چربی از طریق یک نقطه ضعیف در دیواره شکم، معمولاً در ناحیه کشاله ران، بیرون می زند. اگرچه فتق کشاله ران معمولاً خطرناک نیست، اما می تواند دردناک و ناراحت کننده باشد. در این مطلب از سایت پزشک شهر، به معرفی بهترین دکتر فتق کشاله ران در شیراز پرداخته شده است.

معرفی بهترین دکتر جراحی فتق کشاله ران در شیراز

بهترین دکتر فتق کشاله ران در شیراز در زیر به همراه شماره تماس و آدرس و خدمات ایشان معرفی شده است.

دکتر امیرحسین پورداود

دکتر امیرحسین پورداود جراح عمومی با سابقه در شیراز و جهرم هستند. ایشان در زمینه‌های مختلف جراحی عمومی از جمله: جراحی دستگاه گوارش، جراحی صفرا، جراحی فتق، جراحی آپاندیس و جراحی تیروئید.

شماره تماس: 09173928805

آدرس: شیراز، میدان مطهری، ابتدای بلوار قدوسی شرقی، کلینیک زیبایی پارسه

دکتر زهرا حسینیان

دکتر حسینیان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوره ی پزشکی عمومی را گذرانده و سپس دوره ی تخصصی جراحی عمومی را در همان دانشگاه با موفقیت به اتمام رساندند. ایشان همچنین فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را نیز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کرده اند.

شماره تماس: 09177207594

آدرس: شیراز، بلوار زند، رو به روی 20 متری سینما سعدی، خیابان عبائیان، انتهای کوچه ، ساختمان سیب، طبقه 3، واحد12

دکتر راضیه توکلی ریشهری

دکتر راضیه توکلی ریشهری متخصص جراحی عمومی در شیراز هستند. ایشان خدماتی مانند جراحی های دستگاه گوارش (معده، روده، مری)، جراحی های کبد و صفرا، جراحی های فتق و جراحی های تیروئید را ادائه می دهند. ادیشان دارای دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دوره ی تخصص جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های لاپاروسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

شماره تماس: 09372954202

آدرس: شیراز، خیابان زند، نرسیده به هتل پارس، خیابان شهید عباییان، کوچه یک شهید عباییان ، مجتمع بهمن ،طبقه چهارم

دریافت نوبت اینترنتی از بهترین متخصص فتق کشاله ران در شیراز

دریافت نوبت اینترنتی از بهترین متخصص فتق کشاله ران در شیراز در سایت پزشک شهر امکان پذیر است. شما کاربران عزیز می توانید از طریق سایت ما به راحتی از دکتر متخصص در این زمینه نوبت بگیرید. به این منظور می توانید در صفحه پروفایل پزشکان vip گزینه ثبت نوبت را انتخاب نمایید و در زمان مشخص شده نوبت را خود را رزرو نمایید.

دکتر جراحی فتق در شیراز

فتق کشاله ران چیست؟

فتق اینگوینال در کشاله ران شما، در مسیری به نام کانال اینگوینال اتفاق می افتد. ممکن است یک برآمدگی در یک طرف استخوان لگن خود مشاهده کنید. این به دلیل فشار دادن بافت شکمی از طریق سوراخ در دیواره پایین شکم شما ایجاد می شود. شکاف ممکن است مادرزادی باشد (در بدو تولد وجود داشته باشد)، یا به دلیل انحطاط عضلانی طبیعی و مرتبط با سن باشد.

فتق ران جه زمانی اتفاق می افتد؟

فتق مغبنی زمانی اتفاق می افتد که بخشی از روده یا بافت چربی از طریق یک نقطه ضعیف در دیواره شکم شما بیرون زده و برآمدگی ایجاد کند. این برآمدگی می تواند در کشاله ران (ناحیه ای در بالای ران شما) یا در کیسه بیضه (در مردان) ظاهر شود. فتق مغبنی شایع ترین نوع فتق است. آنها بیشتر در مردان رخ می دهند، اما زنان نیز می توانند به آنها مبتلا شوند. خطر ابتلا به فتق مغبنی با افزایش سن افزایش می یابد.

برگرفته از سایت: clevelandclinic.org

سخن پایانی

بهترین دکتر فتق کشاله ران در شیراز در اینحا به شما معرفی شد. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران