درمان میکروب معده در شیراز

بهترین دکتر درمان میکروب معده در شیراز

پگاه جاوید

بهترین و باسابقه ترین پزشکان درمان میکروب معده در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس در چدول زیر معرفی شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت می توانید از طریق پروفایل اقدام نمایید.

لیست دکتر درمان میکروب معده در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر میترا یزدانی شیراز، خیابان زند، نبش صورتگر، ساختمان کیمیا، طبقه 3 07132337649
09398425247
2 دکتر یوسف شاهسونی شیراز، خیابان زند، قبل از هتل پارس، جنب بانک ایران زمین، ساختمان امید، طبقه اول، واحد 5 07132357226
09177938990
3 دکتر کوروش دیالمی شیراز، خیابان زند، قبل از هتل پارس، جنب بانک ایران زمین، ساختمان ولیعصر، طبقه 2 07132338849
07132338850
4 دکتر مریم نیک نام شیراز، خیابان زرگری (مطهری شمالی)، نبش کوچه 20، رو به روی بیمارستان دکتر خدادوست، ساختمان اسماء، طبقه 3 09398928594

بهترین دکتر درمان میکروب معده در شیراز

در جدول بالا لیست بهترین پزشکان برای تشخیص و درمان بیماری های میکروبی در شیراز معرفی شده است. شما با ورود به پروفایل پزشکانی که به صورت vip معرفی شده است می توانید سایر اطلاعات تکمیلی مانند تخصیلات پزشک، سابقه پزشکی دکتر، خدمات قابل ارائه دکتر را مشاهده نمایید. همچنین می توانید بر روی گزینه نوبت دهی و مشاوره کلیک نمایید. برای مشاهده پزشک متخصص داخلی در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

بهترین دکتر درمان میکروب معده در شیراز

آزمایش تشخص میکروب معده در شیراز چگونه انجام می شود ؟

آزمایش باکتری معده معمولاً شامل آزمایش مدفوع یا آزمایش تنفس است.

  • برای آزمایش مدفوع، پزشک ظرفی به شما می دهد تا نمونه کوچکی از مدفوع شما را جمع آوری کنید. سپس نمونه را به آزمایشگاه می‌آورید و در آنجا برای وجود باکتری‌ها و سایر میکروارگانیسم‌ها آزمایش می‌شود.
  • روش دیگر، آزمایش تنفس می تواند برای تشخیص انواع خاصی از باکتری های معده، به ویژه هلیکوباکتر پیلوری (H. pylori) استفاده شود. در طی آزمایش تنفس، یک کپسول را می بلعید یا مایعی حاوی یک ماده خاص می نوشید. سپس نفس شما تجزیه و تحلیل می شود تا مشخص شود که آیا این ماده توسط هلیکوباکتر پیلوری در معده شما تجزیه شده است یا خیر.

آزمایش تشخص میکروب معده در شیراز چگونه انجام می شود ؟

هزینه آزمایش میکروب معده در شیراز

هزینه آزمایش میکروب معده بستگی به نوع آزمایش و محل ارائه آن دارد. هزینه یک آزمایش معمولاً در محدوده 100 تا 500 هزار تومان است، اما ممکن است در بعضی مناطق یا آزمایشگاه‌ها هزینه بالاتر یا پایین‌تر باشد.

علائم میکروب معده چیست ؟

باکتری های معده بسته به نوع خاص باکتری و شدت عفونت می توانند طیف وسیعی از علائم را ایجاد کنند. علائم شایع ممکن است شامل درد معده، نفخ، اسهال، حالت تهوع، استفراغ، تب، از دست دادن اشتها و خستگی باشد. در برخی موارد ممکن است خون یا مخاط در مدفوع وجود داشته باشد. اگر مشکوک به عفونت باکتریایی معده هستید، مهم است که به پزشک مراجعه کنید، زیرا عفونت های درمان نشده می تواند منجر به عوارض جدی شود.

نظر کاربران