دکتر طب مادر و جنین در شیراز

بهترین دکتر طب مادر و جنین در شیراز | متخصص پریناتولوژی در شیراز

پگاه جاوید

پزشکان طب مادر و جنین (پریناتولوژیست) متخصصان مراقبت‌های بهداشتی هستند که بر سلامت زنان باردار و جنین آنها تمرکز دارند. آنها در زمینه تشخیص و درمان مشکلات بارداری، زایمان و مراقبت‌های پس از زایمان آموزش دیده‌اند. در شیراز، تعداد زیادی پزشک متخصص و فوق تخصص طب مادر و جنین مشغول به کار هستند. در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین دکتر طب مادر و جنین در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

لیست بهترین دکتر طب مادر و جنین در شیراز

در جدول زیر بهترین پزشکان متخصص طب مادر و جنین را به همراه شماره تماس و آدرس مشاهده می کنید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر مریم یزدانی شیراز ، خیابان زند ، روبروی بیمارستان سعدی ، جنب داروخانه شبانه روزی شیراز ،ساختمان ایرانیان 07132350552
2 دکتر پریسا رزمجویی شیراز، خیابان زند، روبه روی بیمارستان شهید فقیهی، ساختمان پزشکان شهر، واحد 16 07132335205
3 دکتر معصومه صالح شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، نبش کوچه6، مجتمع پزشکان نخبگان، طبقه3، واحد8 09379930763
4 دکتر ندا هادی پور شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه یک، ساختمان بینا، طبقه 1، واحد 2 07132317174
5 دکتر مریم زارع خفری شیراز، خیابان هدایت، حد فاصل بیست متری سینما سعدی و فلسطین، سمت راست، جنب مرکز ایرانسل، ساختمان آرام، طبقه 5 شمالی، واحد10 09016148484
6 دکتر نسرین اسدی شیراز، بلوار چمران، بعد از بانک ملت، قبل از پل زیرگذر زرگری، برج پزشکی سلامت، طبقه ۳، واحد ۸ 07136272723

دریافت نوبت از دکتر طب مادر و جنین در شیراز

شما کاربران عزیز می توانید در سایت پزشک شهر اقدام به دریافت نوبت اینترنتی از بهترین دکتر متخصص طب مادر و جنین در شیراز نمایید. برای این کار می توانید در پروفایل پزشکان vip معرفی شده در جدول بالا گزینه ثبت نوبت را انتخاب کنید و در نهایت در روز و ساعت مورد نظر نوبت خود را ثبت نمایید.

بهترین متخصص زنان در شیراز

مشاوره اینترنتی از متخصص پریناتولوژی در شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر، امکان دریافت مشاوره آنلاین از بهترین دکتر پریناتولوژی در شیراز است. برای این کار می توانید در صفحه پروفایل پزشکان vip گزینه مشاوره اینترنتی را انتخاب کنید. پس از انتخاب پزشک مورد نظر، می توانید سوالات خود را در فرم مشاوره آنلاین وارد کنید. سوالات شما می تواند در مورد هر موضوعی مربوط به دوران بارداری، زایمان، و مراقبت های پس از زایمان باشد. پزشک مورد نظر در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

بهترین دکتر طب مادر و جنین در شیراز

چه زمانی باید به دکتر طب مادر و جنین مراجعه کنیم؟

در صورت بارداری، باید در اولین فرصت به دکتر طب مادر و جنین مراجعه کنید. دکتر طب مادر و جنین می تواند مراقبت های دوران بارداری را برای شما انجام دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل، درمان را آغاز کند.

چه آزمایش هایی باید در دوران بارداری انجام دهیم؟

دکتر طب مادر و جنین در دوران بارداری آزمایش های مختلفی را برای شما تجویز خواهد کرد. این آزمایش ها برای بررسی سلامت مادر و جنین ضروری هستند. برخی از آزمایش های مهم دوران بارداری عبارتند از:

  • آزمایش خون
  • آزمایش ادرار
  • سونوگرافی
  • آزمایش غربالگری

کلام آخر

در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین دکتر متخصص پریناتولوژی در شیراز به شما معرفی شد. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال کنید.

نظر کاربران