درمان کیست مغزی در شیراز

بهترین دکتر درمان کیست مغزی در شیراز

پگاه جاوید

کیست مغزی، کیسه‌ای پر از مایع است که در مغز ایجاد می‌شود. این کیست‌ها می‌توانند خوش‌خیم یا بدخیم باشند و علائم مختلفی از جمله سردرد، تشنج و مشکلات بینایی ایجاد کنند. اگر به دنبال بهترین دکتر برای درمان کیست مغزی در شیراز هستید، ما ما تا انتهای این مطلب از پزشک شهر همراه باشید.

بهترین دکتر درمان کیست مغزی در شیراز

در جدول زیر بهترین دکتر درمان کیست مغزی در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس یه شما معرفی شده است.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر مهران صداقت شیراز، بلوار زند، پایین تر از بیمارستان شهید فقیهی، ساختمان پزشکان پارسیان 07132360613
2 دکتر نوید فرزین شیراز، بلوار زند، نبش 20 متری (هفت تیر)، مجتمع پزشکی شیراز 07132300931
3 دکتر امیر تارخ شیراز، خیابان زند، قبل از هتل پارس، جنب بانک ایران زمین، 09370760041
4 دکتر سید سعید حسینی هوشیار شیراز، بلوار زند، خیابان شهید عبائیان،
مجتمع پزشکی دی،طبقه دوم
07132302978
5 دکتر راضیه رضایی شیراز - خیابان زند، روبروی 20 متری و سینما سعدی 07132352448

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر درمان کیست مغزی در شیراز

ما پزشکان برجسته و مجرب در زمینه کیست مغزی را به شما معرفی می کنیم که مشاوره آنلاین ارائه می دهند. شما کاربران عزیز می توانید با بهترین و معروف ترین دکتر کیست مغزی در شیراز به صورت کاملا اینترنتی مشاوره آنلاین داشته باشید. به این منظور می توانید در صفحه پروفایل پزشکان vip معرفی شده در جدول بالا، گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کرده و در کم ترین زمان ممکن سوالات خود را بپرسید.

جراح تومور مغزی در شیراز

نوبت اینترنتی با بهترین دکتر درمان کیست مغزی در شیراز

دردهای عصبی، سردردهای آزاردهنده، یا اختلالات حافظه؟ پزشک شهر در کنار شماست تا با کمک متخصصان برجسته در زمینه مغز و اعصاب، به شما در یافتن بهترین راه حل کمک کند. ما با ارائه امکان نوبت دهی آنلاین، دیگر نیازی به تماس‌های تلفنی وقت‌گیر و معطلی در صف‌های طولانی مطب‌ها را ندارید. شما می توانید برای دریافت نوبت اینترنتی از دکتر درمان کیست مغزی در شیراز، در صفحه پروفایل پزشکان vip گزینه ثبت نوبت را انتخاب کرده و در یکی از زمان هایی که پزشک در مطب حضور دارد نوبت خود را رزرو نمایید.

درمان کیست مغزی در شیراز

کیست مغزی چیست؟

کیست مغزی کیسه‌ای پر از مایع است که در داخل مغز ایجاد می‌شود. کیست‌ها می‌توانند مادرزادی باشند (یعنی از بدو تولد وجود داشته باشند) یا در طول زندگی به دلیل آسیب، عفونت یا تومور ایجاد شوند.

انواع مختلف کیست مغزی کدامند؟

انواع مختلفی از کیست‌های مغزی وجود دارد، که هر کدام علل و علائم خاص خود را دارند. برخی از شایع‌ترین انواع کیست‌های مغزی عبارتند از:

  • کیست آراکنوئید: این نوع کیست شایع‌ترین نوع کیست مغزی است و در اثر تجمع مایع نخاعی در فضای بین مغز و جمجمه ایجاد می‌شود.
  • کیست اپندیمال: این نوع کیست در داخل بطن‌های مغز ایجاد می‌شود که حفره‌هایی هستند که مایع نخاعی را در خود جای می‌دهند.
  • کیست کولوئید: این نوع کیست در داخل بطن‌های سوم مغز ایجاد می‌شود.
  • کیست درموئید: این نوع کیست حاوی بافت‌هایی مانند پوست، مو و چربی است و در اثر نقص در لوله عصبی در دوران جنینی ایجاد می‌شود.
  • کیست هیداتید: این نوع کیست ناشی از عفونت انگلی است.

کیست مغزی چگونه تشخیص داده می‌شود؟

کیست‌های مغزی معمولاً با استفاده از تصویربرداری MRI یا CT اسکن تشخیص داده می‌شوند. این آزمایشات تصاویری از مغز ایجاد می‌کنند که می‌توانند وجود کیست را نشان دهند. شما می توانید برای مشاهده بهترین مرکز MRI در شیراز روی لینک کلیک نمایید.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت پزشک شهر، به معرفی بهترین دکتر درمان کیست مغزی در شیراز پرداخته شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

نظر کاربران