برداشتن خال و ضایعات پوستی در صدرا

برداشتن خال و ضایعات پوستی در صدرا

پگاه جاوید
برداشتن خال و ضایعات پوستی در صدرا
مشاهده همه

خال و ضایعات پوستی می توانند به دلایل مختلفی مانند ژنتیک، قرار گرفتن در معرض آفتاب و افزایش سن ایجاد شوند. برخی از این ضایعات ممکن است خوش خیم یا بی ضرر باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است سرطانی باشند. برداشتن خال و ضایعات پوستی می تواند به دلایل زیبایی یا پزشکی انجام شود. در این مطلب از سایت پزشک شهر، به معرفی بهترین و معروف ترین دکتر برداشتن خال و ضایعات پوستی در صدرا پرداخته شده است.

بهترین دکتر برداشتن خال و ضایعات پوستی در صدرا

در جدول زیر بهترین دکتر برداشتن خال و ضایعات پوستی در صدرا به همراه شماره تماس و آدرس به شما معرفی شده است.

ردیفنامآدرستلفن
1
کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر قادریصدرا بلوار مولانا. بین مولانا ۴و آرش. بالای شیرینی زاگرس و بانک مسکن.ساختمان فلورانس. طبقه چهارم واحد1407136431299
09914420591

مشاوره آنلاین با دکتر برداشتن خال و ضایعات پوستی در صدرا

شما کاربران عزیز می توانید با بهترین دکتر برداشتن خال و ضایعات پوستی در صدرا به صورت کاملا اینترنتی مشاوره داشته باشید. به این منظور می توانید در صفحه پروفایل بهترین دکترها که در جدول بالا معرفی شده است، گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید.

متخصص پوست در صدرا

دریافت نوبت اینترنتی دکتر خالبرداری در شیراز

دریافت نوبت اینترنتی دکتر خالبرداری در شیراز در سایت پزشک شهر امکان پذیر است. شما می توانید نوبت خود را در کم ترین زمان ممکن از بهترین دکتر خالبرداری در شیراز بگیرد. برای این کار کافی است در صفحه پروفایل دکتر، گزنه ثبت نوبت را انتخاب نمایید.

برداشتن خال و ضایعات پوستی در صدرا

برای برداشتن خال چه دکتری بریم؟

دو نوع دکتر وجود دارد که می توانید برای برداشتن خال به آنها مراجعه کنید:

  • متخصص پوست: متخصصان پوست پزشکانی هستند که در تشخیص و درمان بیماری های پوست، مو و ناخن تخصص دارند. آنها واجد شرایط برداشتن خال به روش های مختلف، از جمله جراحی، لیزر درمانی و کرایوتراپی هستند.
  • جراح پلاستیک: جراحان پلاستیک پزشکانی هستند که در جراحی برای بهبود ظاهر بدن تخصص دارند. آنها همچنین واجد شرایط برداشتن خال هستند و ممکن است گزینه ای باشند که اگر خال شما در ناحیه ای قابل مشاهده باشد که می خواهید جای زخم کمترین باشد.

پزشک ممکن است از روش سوزاندن میخچه با لیزر در صدرا نیز استفاده کند.

هزینه برداشتن خال با لیزر در صدرا

هزینه برداشتن خال با لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • تعداد خال ها: هر چه تعداد خال ها بیشتر باشد، هزینه کل نیز بیشتر خواهد بود.
  • اندازه خال ها: خال های بزرگتر به طور کلی به درمان های بیشتری نیاز دارند و در نتیجه هزینه آنها بیشتر است.
  • محل خال ها: خال هایی که در مناطق ظریف مانند صورت قرار دارند ممکن است به دلیل دشواری بیشتر در درمان، هزینه بیشتری داشته باشند.
  • نوع دستگاه لیزر: انواع مختلفی از لیزر برای برداشتن خال استفاده می شود و هر کدام هزینه خاص خود را دارند.
  • تجربه و تخصص پزشک: پزشکان با تجربه و متخصص تر ممکن است هزینه های بیشتری برای خدمات خود دریافت کنند.

علاوه بر این، ممکن است هزینه های دیگری مانند هزینه های مشاوره، بی حسی و مراقبت های بعد از عمل نیز وجود داشته باشد.

برداشتن زگیل در صدرا

به گفته سایت mayoclinic برداشتن خال و زگیل یک روش سریع است که معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود. در حین برداشتن خال، پزشک ناحیه اطراف خال را بی حس می کند و آن را به همراه پوست سالم در صورت نیاز برش می دهد. این روش ممکن است یک اسکار دائمی به جای بگذارد. افرادی که پوست سیاه دارند در معرض خطر سایر عوارض جانبی جراحی مانند تغییرات رنگدانه‌ای در محل بریدگی و اسکارهای کلوئیدی هستند که پس از بهبود جراحت، جای زخم‌های برجسته می‌شوند.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت پزشک شهر، به معرفی بهترین و معروف ترین دکتر برداشتن خال و ضایعات پوستی در صدرا پرداخته شده است. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران