درمان ریزش مو در صدرا

بهترین دکتر درمان ریزش مو در صدرا

پگاه جاوید
دکتر درمان ریزش مو در صدرا
مشاهده همه

ریزش مو مشکلی شایع است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از عوامل ژنتیکی و هورمونی گرفته تا استرس و کمبود مواد مغذی، هر چیزی می‌تواند به نازک شدن موها و ریزش آنها منجر شود. اگر به دنبال بهترین دکتر درمان ریزش مو در صدرا هستید، این مطلب از سایت پزشک شهر می‌تواند به شما کمک کند.

لیست بهترین دکتر درمان ریزش مو در صدرا

بهترین پزشکان و متخصصین برای درمان ریزش مو در صدرا در جدول زیر معرفی شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر و ریافت نوبت می توانید از طریق پروفایل اقدام نمایید.

ردیفنامآدرستلفن
1
پلی کلینیک دکتر هدایت حسینیشیراز، صدرا، بلوار امام، نبش خیابان مهرزاد، ساختمان بنیامین، طبقه 3، واحد 907136448965
09396132013

سایر پزشکان برای درمان ریزش مو در صدرا

اگر پزشک مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکرید، می توانید لیست سایر پزشکان درمان ریزش مو در صدرا را در جدول زیر مشاهده نمایید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 کلینیک زیبایی هارمونی صدرا، بلوار امام خمینی، بعد از بانک ملی، ساختمان بنیامین، جنب داروخانه دکتر محبی، طبقه اول 07136448994
09171893770
2 کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر قادری صدرا، بلوار پاسداران، روبروی پمپ گاز، ساختمان یاقوت، طبقه اول، واحد 1 07136431299
09914420591
5
دکتر مرتضی محمودی صدرا، ابتدای بلوار مولانا، نرسیده به مولانا 1، ساختمان، آرتا، طبقه سوم، واحد 11 07136431438
09395753820
6
دکتر مهرداد فرج پور صدرا، ابتدای بلوار پاسداران، ساختمان تندیس، طبقه 4، واحد 4 09306666971

دریافت نوبت آنلاین از بهترین دکتر برای درمان ریزش مو در صدرا

شما کاربران عزیز می توانید از سایت پزشک شهر، به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری از پزشک مورد نظر خود وقت ملاقات بگیرید. برای این کار کافی است ابتدا وارد پروفایل دکتر درمان ریزش مو در صدرا و سپس گزینه دریافت نوبت را کلیک نمایید.

"دریافت

مشاوره آنلاین با دکتر درمان ریزش مو در صدرا

یک قابلیت بسیار مهم و ویژه سایت پزشک شهر، امکان مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان در شهرک صدرا در برای ریزش مو می باشد. برای شروع مشاوره اینترنتی با پزشک می توانید وارد پروفایل دکتر شوید و بر روی گزینه مشاوره آنلاین کلیک نمایید. برای مشاهده لیست بهترین دکتر پوست و مو در صدرا می توانید روی لینک کلیک نمایید.

روش های درمان ریزش مو

روش‌های مختلفی برای درمان ریزش مو وجود دارد. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

  • استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی: محصولاتی همچون شامپوها، کرم‌ها، روغن‌ها و ماسک‌های مو می‌توانند به حفظ سلامت موها کمک کنند.
  • تغذیه بهینه: یکی از عوامل مهم در سلامت موها تغذیه صحیح است. برای جلوگیری از ریزش موها باید مواد غذاییی همچون پروتئین، ویتامین D، آهن، روی، روغن ماهی، ویتامین B12، ویتامین C و روغن کرچک را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • ماساژ: ماساژ فردی شامل اعمال فشار به موها در نقاط مختلف سر می‌تواند به جلوگیری از ریزش موها کمک کند.
  • درمان با دارو: برخی از داروها می‌توانند به جلوگیری از ریزش موها کمک کنند. برای مثال، مینوکسیدیل و فیناستراید از جمله داروهایی هستند که برای درمان ریزش مو استفاده می‌شوند.
  • پیوند مو: در این روش، موهای سالم از قسمت‌های دیگر از سر گرفته شده و در قسمت‌هایی که ریزش داشته‌اند پیوند داده می‌شوند.

توصیه می‌شود که با مشورت پزشک خوب در صدرا، روش مناسب برای درمان را انتخاب کنید. شما می توانید درمان ریزش مو را به همراه سایر روش های تقویت مو در کلینیک های زیبایی انجام دهید. برای مشاهده بهترین کلینیک زیبایی در صدرا می توانید روی لینک کلیک نمایید.

نظر کاربران