متخصص چشم پزشکی در معالی آباد شیراز
# چشم

نوبت دهی بهترین متخصص چشم در معالی آباد شیراز

پگاه جاوید

نوبت دهی بهترین متخصص چشم در معالی آباد شیراز از طریق سایت پزشک شهر امکان پذیر است. در ادامه مطلب لیستی از بهترین پزشکان ارائه شده است.

لیست بهترین متخصص چشم در خیابان معالی آباد شیراز

لیستی از بهترین متخصص چشم در خیابان معالی آباد شیراز معرفی شده است. برای دریافت نوبت می توانید وارد پروفایل هر پزشک شوید.

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر امین عسگریشیراز، معالی آباد، نبش ورودی گلدشت 3، جنب داروخانه دکتر معتمدی، ساختمان قصر 2، طبقه 5، واحد 1507136341905
2دکتر احمد گلکارشیراز، معالی آباد، شریعتی 3، مجتمع پزشکی رها، طبقه همکف07136247349
09305288058
3دکتر غلامحسن کریم پورشیراز، خیابان معالی آباد، نبش بلوار دوستان، ساختمان الهیه، طبقه سوم07136341388

نحوه دریافت نوبت از دکتر چشم پزشکی در معالی آباد شیراز

سایت پزشک شهر به منظور تسهیل دسترسی کاربران به خدمات پزشکی، امکان دریافت نوبت آنلاین از دکتر چشم در معالی آباد شیراز را فراهم کرده است. برای این کار، کاربران می‌توانند از طریق جدول بالا، نام پزشک مورد نظر خود را جستجو کرده و بر روی آن کلیک کنند. پس از ورود به صفحه پروفایل پزشک، می‌توانند در بازه زمانی حضور پزشک، نوبت خود را ثبت نمایند.

همچنین برای مشاهده لیست کامل متخصص چشم در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

نحوه دریافت نوبت از دکتر چشم پزشکی در معالی آباد شیراز

کلام آخر

بهترین پزشکان متخصص چشم پزشکی در معالی آباد شیراز در جدول بالا معرفی شده است. اگر پزشک چشم مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست دکتر چشم در تاچارا را بررسی کنید.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران