بهترین دکتر درمان عدم تعادل در شیراز

بهترین دکتر درمان عدم تعادل در شیراز

پگاه جاوید

عدم تعادل اختلالی رایج است که می‌تواند در هر سنی رخ دهد و علل مختلفی دارد. این مشکل می‌تواند ناتوان‌کننده باشد و کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما یا یکی از عزیزانتان از عدم تعادل رنج می‌برید، یافتن بهترین دکتر برای درمان این مشکل از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب از سایت پزشک شهر، به معرفی بهترین دکترهای متخصص در درمان عدم تعادل در شیراز می‌پردازیم.

بهترین دکتر درمان عدم تعادل در شیراز

بهترین دکتر درمان عدم تعادل در شیراز در این مطلب به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 امیر خالقی شیراز، ملاصدرا، خیابان اردیبهشت، بعد از تقاطع باغشاه، کوچه 6 اردیبهشت یا 47 زند، ساختمان نخبگان، طبقه 4، واحد 9 07132363566
2 احسان نفری شیراز، خیابان زند، روبرو اتفاقات بیمارستان سعدی (فقیهی)، نبش کوچه 41 زند، مجتمع پزشکی بانک شهر، طبقه یک، واحد یک، کلینیک شنوایی سنجی احسان نفری 07132363566
3 زهرا سادات کشاورز شیراز، کوچه 54 قصرالدشت، ساختمان گلبرگ، طبقه 4 ، واحد 47 07136280502

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر درمان عدم تعادل در شیراز

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر درمان عدم تعادل در شیراز در این مطلب از سایت پزشک شهر امکان پذیر است. شما کاربران گرامی می توانید برای مشاوره اینترنتی با بهترین دکتر درمان عدم تعادل در شیراز مشاوره اینترنتی داشته باشید و سوالات خود را بپرسید.

متخصص گوش حلق و بینی در شیراز

دریافت نوبت اینترنتی با بهترین دکتر درمان عدم تعادل در شیراز

خوشحالیم که به اطلاع شما کاربران گرامی می‌رسانیم که از این پس، امکان دریافت نوبت به صورت کاملاً آنلاین در سایت پزشک شهر برای شما عزیزان فراهم شده است. با این امکان جدید، شما قادر به رزرو وقت ملاقات با پزشک مورد نظر خود به صورت آسان و سریع از طریق اینترنت خواهید بود. برای ثبت نوبت اینترنتی می توانید در صفحه پروفایل پزشکان vip کلیک نمایید و سپس گزینه ثبت نوبت را انتخاب نمایید.

دریافت نوبت اینترنتی با بهترین دکتر درمان عدم تعادل در شیراز

چه اقداماتی می توانم برای جلوگیری از عدم تعادل انجام دهم؟

اقداماتی که می توانید برای جلوگیری از عدم تعادل انجام دهید شامل موارد زیر است:

  • ورزش منظم
  • رژیم غذایی سالم
  • خواب کافی
  • کنترل استرس
  • اجتناب از مصرف داروهایی که می توانند باعث عدم تعادل شوند

کلام آخر

بهترین دکتر درمان عدم تعادل در شیراز در این مطلب از سایت پزشک شهر به شما معرفی شد. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه ارسال نمایید.

نظر کاربران