نوبت دهی بهترین متخصص گوش حلق و بینی در مشیرفاطمی شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص گوش حلق و بینی در مشیرفاطمی شیراز

پگاه جاوید

بهترین متخصص گوش حلق و بینی در مشیرفاطمی شیراز به همراه شماره تماس و آدرس در جدول زیر مشاهده می کنید. برای دریافت خدماتی مانند مشاوره آنلاین و دریافت نوبت اینترنتی میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و یا از طریق پروفایل اقدام نمایید.

متخصص گوش حلق و بینی در مشیرفاطمی شیراز

ردیف نام شماره تماس آدرس
1 دکتر احمد خردمند شیراز، خیابان مشیرفاطمی، نبش معدل، ساختمان 110 07132338303
2 دکتر علی محمد قرائتی جهرمی شیراز، خیابان مشیر فاطمی، نبش کوچه نصیریه، طبقه دوم 07132330780
3 دکتر مسعود کاویانی شیراز، خیابان مشیر فاطمی، روبروی خیابان معدل، کوچه نصیریه، ساختمان شیراز پاساژ، طبقه دوم 07132302388
4 دکتر سید محمد مهدی کمالی شیراز، خیابان مشیر فاطمی، بین خیابان اردیبهشت و معدل، روبروی پاساژ قائم، کوچه 2، طبقه همکف 07132330151

نحوه دریافت نوبت آنلاین از پزشک گوش حلق و بینی در انقلاب اسلامی شیراز

امکان مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان گوش، حلق و بینی در محدوده بلوار انقلاب اسلامی از جمله قابلیت های محبوب و پرطرفدار سایت پزشک شهر است. برای دریافت آنلاین نوبت، به قسمت پروفایل پزشکان مراجعه نموده و بر روی گزینه دریافت نوبت آنلاین کلیک فرمایید. جهت مشاهده لیست بهترین پزشکان گوش، حلق و بینی در شیراز، لطفاً روی لینک مربوطه کلیک نمائید.

نحوه دریافت نوبت آنلاین از پزشک گوش حلق و بینی در انقلاب اسلامی شیراز

مشاوره اینترنتی از پزشک گوش و حلق و بینی در خیابان مشیرفاطمی شیراز

در سایت پزشک شهر، امکان مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان گوش، حلق و بینی در خیابان مشیرفاطمی شیراز فراهم شده است. برای دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، کافیست به پروفایل پزشک مورد نظر مراجعه کرده و بر روی گزینه مشاوره آنلاین کلیک نمایید. سپس، می‌توانید سوالات و ابهامات خود را از پزشک مطرح کنید.
نظر کاربران