کلینیک دندانپزشکی در بلوار امیرکبیر شیراز

نوبت دهی بهترین کلینیک دندانپزشکی در بلوار امیرکبیر شیراز

پگاه جاوید

کلینیک دندانپزشکی در بلوار امیرکبیر شیراز در ادامه مطلب به شما معرفی شده است. برای مشاوره و یا نوبت اینترنتی می توانید از طریق پروفایل اقدام نمایید.

کلینیک دندانپزشکی در بلوار امیرکبیر شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 کلینیک دندانپزشکی لبخند شیراز، بلوار امیرکبیر -
2 کلینیک دندانپزشکی سفیران شیراز، امیرکبیر، حد فاصل باغ ‌حوض و ریشمک، روبروی برج صنعت، نبش کوچه 22، ساختمان سرمست، طبقه 2، واحد 3 07138386715

مشاوره اینترنتی با درمانگاه دندانپزشکی در خیابان امیر کبیر شیراز

به منظور راحتی بیمارانی که نمی‌توانند به دلایل مختلف به مطب مراجعه کنند و شلوغی را تحمل نمی‌کنند، امکان دریافت مشاوره آنلاین و صحبت غیرحضوری را از طریق تلفن همراه و چت آنلاین فراهم کرده‌ایم. اگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید به پروفایل کلینیک مورد نظر خود بروید و گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کنید.

مشاوره اینترنتی با درمانگاه دندانپزشکی در خیابان امیر کبیر شیراز

نوبت آنلاین از کلینیک دندانپزشکی بلوار امیرکیر شیراز

برای دریافت نوبت آنلاین از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی در خیابان امیرکبیر شیراز، می‌توانید به پروفایل هر کلینیک مراجعه کنید و بر روی گزینه "دریافت نوبت" کلیک کنید. سپس میتوانید طبق روزهای حضور دندانپزشک در کلینیک، نوبت خود را ثبت کنید. برای مشاهده بهترین کلینیک های دندانپزشکی در شیراز، میتوانید روی لینک کلیک کنید.

اگر کلینیک مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید، می توانید لیست بهترین کلینیک دندانپزشکی در باهنر شمالی شیراز را مشاهده نمایید.

نظر کاربران