کامپوزیت دندان در صدرا

کامپوزیت دندان در صدرا

مرادی
متخصص کامپوزیت در صدرا
مشاهده همه

در این صفحه از سایت پزشک شهر به توضیح راجع به پزشک کامپوزیت دندان در صدرا میپردازیم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل VIP هر پزشک نسبت به گرفتن نوبت و مشاوره آنلاین اقدام نمایید.

دندانپزشک کامپوزیت دندان در صدرا شیراز

در این جدول از سایت پزشک شهر دکتر کامپوزیت دندان در صدرا، را معرفی کرده ایم. همچنین شماره تماس و آدرس آنها را نیز در اختیار شما قرار داده ایم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک و یا تماس با او نسبت به گرفتن وقت اقدام کنید.

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر مهدی فانیصدرا، بلوار پاسداران، کوچه ی جنب بانک سپه، ساختمان آنا، طبقه دوم، واحد 609359529949

متخصص کامپوزیت دندان در صدرا

ردیف نام آدرس تلفن
1 دکتر مهدی فانی شیراز، صدرا، بلوار پاسداران، کوچه ی جنب بانک سپه، ساختمان آنا، طبقه دوم، واحد 6 09359529949
2 دکتر عفت کاویانی شیراز، صدرا، بلوار حافظ، روبروی درمانگاه علی بن ابی طالب، ابتدای خیابان پیشگامان 07136416914
3 دکتر مریم فیروزمندی شیراز، صدرا، بلوار مولانا، کلینیک دندانپزشکی صدرا 09397769922
4 دکتر اشکان ایزدی صدرا، بلوار مولانا، جنب داروخانه دکتر اسدپور، ساختمان باربد، واحد ۱ 09013270665
5 دکتر خدیجه حاجیان شیراز، صدرا، چهارراه مولانا، نرسیده به کوچه 1، ساختمان آرتا، طبقه دوم، واحد 7 07136431578
09170574747
6 دکتر پویا طاهری صدرا، بلوار مولانا، بین خیابان ارم و مولانا 3، ساختمان باربد، طبقه 3، واحد 11 07136436773
09178362615
7 دکتر الهام کرمی صدرا، بلوار مولانا، بعد از بلوار ارم، ساختمان ماکان، طبقه 3 09393702020
8 دکتر عمران مهدوی صدرا، خیابان دانش، روبروی دانشکده مهندسی، ساختمان پست بانک، طبقه دوم 07136412528
9 دکتر یاسمن اخگر صدرا، بلوار مولانا، حدفاصل چهار راه پمپ گاز و مولانا 2 07136435479

نوبت دهی آنلاین دکتر کامپوزیت دندان در صدرا

شما میتوانید در سایت "پزشک شهر" با مراجعه به پروفایل VIP هر دندانپزشک نسبت به ثبت نوبت خود به صورت غیر حضوری اقدام کنید. دیگر نیاز نیست با طی کردن مسافت های طولانی فقط برای گرفتن وقت از پزشک خود، وقت و هزینه صرف کنید. با روش نوبت دهی آنلاین میتوانید بدون هیچ دردسری، اولین نوبت خالی پزشک موردنظر را برای خود ثبت کنید.

متخصص کامپوزیت دندان در شیراز

مشاوره آنلاین دندانپزشک ترمیم با کامپوزیت دندان در صدرا

در سایت ما این خدمت برای شما فراهم شده تا با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در قسمت سمت چپ صفحه با کلیک روی قسمت مشاوره آنلاین به طور مستقیم با پزشک خود ارتباط برقرار کنید. شما میتوانید سوالات خود را به صورت تصویری، صوتی و یا نوشتاری، در هر زمان و هر مکان از پزشک خود بپرسی. پزشک شما در هر روز زمانی را برای پاسخ به سوالات شما اختصاص میدهد.

دندانپزشک در صدرا

هزینه ونیر کامپوزیت دندان در صدرا

با توجه به عواملی همچون تجربه و تخصص دندانپزشک و نوع و برند مواد کامپوزیت،تعداد دندان هایی که نیاز به ترمیم دارند، هزینه کامپوزیت دندان می تواند از 3 تا 7 میلیون تومان برای هر دندان متغیر باشد. برای دریافت قیمت دقیق تر، بهتر است با چند کلینیک دندانپزشکی در صدرا تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آیا هزینه کامپوزیت دندان

  • بیمه پایه: متاسفانه، بیمه پایه هزینه کامپوزیت دندان را پوشش نمی دهد. این بیمه فقط خدمات دندانپزشکی پایه مانند کشیدن دندان، پر کردن و جرم گیری را به صورت رایگان در مراکز درمانی ملکی خود ارائه می دهد.
  • بیمه تکمیلی: برخی از بیمه های تکمیلی ممکن است هزینه کامپوزیت دندان را تحت پوشش قرار دهند. با این حال، میزان پوشش و شرایط آن ها متفاوت است. برای اطلاع دقیق از جزئیات پوشش بیمه تکمیلی خود، باید به بروشور یا شرایط بیمه مراجعه کنید و یا با نمایندگی بیمه خود تماس بگیرید.

کامپوزیت دندان در صدرا

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

پس از انجام مراقبت لازم در دندانپزشکی، توصیه می‌شود که در 24 ساعت اول پس از آن تغییرات ساده‌ای را در رفتارهای خود اعمال کنید، همراه با نکات مراقبت در خانه برای مدت طولانی‌مدت. با عادت‌های خوب، این پر کردن‌ها می‌توانند تا پنج سال یا بیشتر هم ماندگار باشند.

کمی صبر کنید تا غذا بخورید: بعد از اتمام روند در دفتر پزشکی، پر کردن‌های دندانی ثابت می‌شوند. حتی اگر حس خوبی داشته باشید، صبر کنید تا تمامی مواد بی‌حس کننده به طور کامل اثر خود را از دست دهند. در غیر این صورت، ممکن است به طور ناخودآگاه با بلعیدن غذا آسیب به بافت نرم دهان بزنید

انتخاب غذاهای مناسب

هر چند که هیچ چیز کاملاً ممنوع نیست بعد از انجام این نوع کار دندانی، اما منطقی است مصرف غذاها و نوشیدنی‌های شکری و اسیدی را محدود کنید. این‌ها می‌توانند احتمال بروز تسوس دندان را در آینده افزایش دهند. همچنین، غذاهای بسیار سخت، چسبناک یا شکننده می‌توانند به پر کردن آسیب بزنند و باید با مراقبت بسیار مصرف شوند.

 از انتخاب غذاهای رنگدار خودداری کنید

مانند مینای دندان، پرکردن‌های کامپوزیتی می‌توانند زمانی که با برخی از غذاها و مواد شیمیایی برخورد میکنند، رنگ بگیرند. اگر پر کردن کامپوزیتی شما در یک نقطه قابل مشاهده باشد، مراقب باشید که انتخاب‌هایی که احتمال رنگ‌گیری آن را دارند محدود کنید. این شامل موارد زیر است:

  • قهوه، چای و نوشابه‌های تیره
  • لبو و میوه‌های قرمز
  • رنگ‌های غذایی مصنوعی
  • سرکه بالزامیک

علاوه بر این، استفاده از تنباکو می‌تواند باعث ایجاد رنگ‌گیری در دندان‌ها و کار دندانی شود. خمیر دندان سفیدکننده و درمان‌های سفیدکننده بر پرکردن‌های کامپوزیتی اثر نمی‌گذارند، بنابراین در صورت رنگ‌گیری نیاز به مشاوره پزشک دندان است.

رعایت بهداشت دندان

مسائل روزانه مانند مسواک زدن و نخ دندان همچنان برای بهداشت دندان مهم هستند و می‌توانند از روز درمان ادامه یابند. از یک مسواک بسیار نرم استفاده کنید و ناحیه تحت تأثیر را به آرامی و دقیق تمیز کنید. برگرفته از سایت yourlakelanddentist.com
جمع بندی

در این صفحه به معرفی دندانپزشک کامپوزیت دندان در صدرا پرداخته ایم. همچنین امکان مشاوره آنلاین و نوبت دهی آنلاین نیز برای شما در این سایت از پروفایل پزشکان فراهم شده است. نکاتی را راجع به مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان نیز برای شما توضیح داده ایم.

نظر کاربران