دکتر پولیش دندان در شیراز

دکتر پولیش دندان در شیراز + هزینه و ملاحظات قبل از پولیش دندان

مرادی

در این صفحه از سایت پزشک شهر به معرفی دکتر پولیش دندان در شیراز میپردازیم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل VIP هر پزشک نسبت به گرفتن نوبت و مشاوره آنلاین اقدام نمایید.

لیست دندانپزشک پولیش دندان در شیراز

در این جدول از سایت پزشک شهر دکتر پولیش دندان در شیراز، را معرفی کرده ایم. ما همچنین شماره تماس و آدرس آنها را نیز در اختیار شما قرار داده ایم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک و یا تماس با او، نسبت به گرفتن وقت اقدام کنید.

نام آدرس شماره تماس
کلینیک دهان پزشکی و دندانپزشکی نگین شیراز، چهار راه زرگری، به سمت بلوار چمران، ساختمان پزشکی ابن سینا، طبقه 4، واحد 18 07136276287
07136276289
دکتر مرضیه حسین آبادی شیراز، میدان زرگری، به سمت عفیف آباد، روبروی کوچه 69 قصردشت، ساختمان رایمون، طبقه 3، واحد 305 09013407284
کلینیک دندانپزشکی سرو شیراز، قدوسی غربی، بعد از کوچه 23، ساختمان آنا، طبقه اول، واحد 3 09170017399
07136329103
07136329116
09172515099
دکتر ساناز عباسی شیراز، معالی آباد، کوچه 11، ساختمان ایران، طبقه 3، واحد 8، طبقه فوقانی بانک شهر 09173259194
دکتر لیلا کریمی شیراز، بلوار پاسداران، روبروی درمانگاه محمد رسول الله، ساختمان وزرا، طبقه 4 07138446816

09381173544

نوبت دهی آنلاین دکتر پولیش دندان در شیراز

در این صفحه از سایت "پزشک شهر" با مراجعه به پروفایل VIP هر دندانپزشک نسبت به ثبت نوبت خود به صورت غیر حضوری اقدام کنید. دیگر نیاز نیست با طی کردن مسافت های طولانی فقط برای گرفتن وقت از پزشک خود، وقت و هزینه صرف کنید. با روش نوبت دهی آنلاین میتوانید اولین نوبت خالی پزشک موردنظر را برای خود ثبت کنید. کلینیک هایی که خدمات نوبت دهی آنلاین ارائه میدهند، از نظم و آرامش بیشتری برخوردارند.

دندانپزشک جرم گیری دندان در شیراز

مشاوره آنلاین دندانپزشک پولیش دندان در شیراز

ما در سایت خود این خدمت را برای شما فراهم کردیم، تا با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر، در قسمت سمت چپ صفحه با کلیک روی قسمت مشاوره آنلاین به طور مستقیم با پزشک خود ارتباط برقرار کنید. شما میتوانید سوالات خود را به صورت تصویری، صوتی و یا نوشتاری، در هر زمان و هر مکان از پزشک خود بپرسید. پزشک شما در هر روز، زمانی را برای پاسخ به سوالات شما اختصاص میدهد.

هزینه پولیش دندان در شیراز

هزینه پولیش دندان حدودا 50 هزار تا 150 هزار تومان است. معمولاً هزینه پولیش دندان ممکن است بسته به محله، مرکز یا متخصص دندانپزشکی متفاوت باشد. در شیراز نیز هزینه‌ها متفاوت خواهند بود. برای دقیق‌ تر بودن، می‌توانید با مطب‌های دندانپزشکی مختلف تماس بگیرید و قیمت دقیق را جویا شوید.

تفاوت پولیش با جرم گیری دندان

جرم گیری دندان و پولیش کردن هر دو قسمت اساسی از فرآیند بهداشت دندان و خدمات دندانپزشکی هستند. تمام مراحل انجام شده در دو روش به مراتب موثرتر از مسواک زدن و استفاده از نخ دندان در خانه هستند.

اکنون، جرم گیری دندان تا حدی دردناک است و با استفاده از دستگاه‌های التراسونیک انجام می‌شود، در حالی که پولیش کردن در مقایسه با آن کمتر دردناک است و حس نرم و صاف بر روی دندانها را ایجاد می‌کند. برخی بیماران حتی از فرآیند پولیش لذت می‌برند که با استفاده از (جت پروفی) فنجان لاستیکی انجام می‌شود.

بنابراین، هر دو روش مرتبط و تکمیلی یکدیگر هستند. علاوه بر این، می‌توان گفت که جرم گیری کردن دندان یک زیرمجموعه از فرآیند پولیش است. برگرفته از سایت  smilepointdental.com

دکتر پولیش دندان در شیراز

ملاحظات قبل از پولیش دندان

  • اگر لثه شما تحلیل رفته و عاج دندان در معرض دید قرار گرفته است، دندانپزشک شما ممکن است برای کاهش حساسیت دندان، استفاده از خمیر جرم گیری بسیار نرم را توصیه کند.
  • در صورتی که شما مشکلات دهانی مانند حساسیت دندان، پوسیدگی های درمان نشده، در معرض دید قرار گرفتن عاج یا ریشه دندان، یا بیماری و تحلیل لثه دارید، قبل از پولیش، باید این مشکلات را درمان کنید.
  • اگرچه جرم گیری و پولیش دندان یک درمان ضروری دندانپزشکی نیست، اما می تواند به بیماران در داشتن اعتماد به نفس بیشتر نسبت به ظاهر دندان هایشان کمک کند و آن‌ها را به رعایت بهداشت بهتر دهان و دندان تشویق نماید.
  • اگر دندان های شما لکه های سطحی دارند، با دندانپزشک خود در مورد اینکه آیا جرم گیری و پولیش باعث بهبود ظاهر آنها می شود، صحبت کنید. برگرفته از سایت colgate.com

جمع بندی

در این صفحه دکتر پولیش دندان در شیراز را معرفی کردیم و اطلاعات آنها را در اختیار شما قرار دادیم. توضیحاتی راجع به تفاوت پولیش و جرم گیری دادیم و نکاتی که باید قبل از جرم گیری در نظر گرفت را گفتیم.

نظر کاربران