متخصص اطفال در بلوار استقلال شیراز

نوبت دهی بهترین پزشکان متخصص اطفال در بلوار استقلال شیراز

پگاه جاوید

اگر به دنبال بهترین پزشکان متخصص اطفال در بلوار استقلال شیراز هستید، ما به شما در سایت پزشک شهر، بهترین متخصصین را معرفی خواهیم کرد. در ضمن امکان دریافت نوبت و مشاوره آنلاین از طریق پروفایل پزشکان فراهم شده است.

بهترین دکتر متخصص اطفال در بلوار استقلال شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر سمیه نامجو شیراز، بلوار استقلال، جنب درمانگاه محمد رسول الله، ساختمان پزشکان سینا، طبقه 4 07138439581
09014319391
2 دکتر کامران عماد شیراز، خیابان استقلال، ایستگاه قوامی، نزدیک به بانک صادرات 07138304976
3 دکتر فریبا صفایی شیراز، خیابان استقلال، ایستگاه 1، ساختمان داروخانه دکتر سجادی، طبقه دوم 07138238130

راهنمای دریافت نوبت متخصص اطفال در بلوار استقلال شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر، امکان دریافت نوبت از بهترین پزشکان متخصص کودکان در شیراز بلوار استقلال می باشد. برای اخد نوبت اینترنتی و مشاهده خدمات اطفال می توانید ابتدا وارد پروفایل پزشک مورد نظرتان شوید و سپس بر روی گزینه نوبت آنلاین کلیک نمایید. همچنین برای مشاهده لیست بهترین متخصص اطفال در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

راهنمای دریافت نوبت متخصص اطفال در بلوار استقلال شیراز

مشاوره آنلاین از دکتر اطفال در بلوار استقلال شیراز

شما کاربران عزیز می توانید به کمک مشاوره آنلاین سوالات و ابهامات خود را از پزشک مورد نظرتان از طریق مشاوره آنلاین بپرسید. برای این کار می توانید ابتدا وارد پروفایل دکتر کودکان در خیابان اسقتلال در شیراز که در جدول بالا معرفی شده است بشوید و سپس گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید.

بهترین اطفال در بلوار استقلال از نظر مردم

برای اینکه بتوانید بهترین پزشکان اطفال در شیراز از نظر مردم را پیدا کنید می توانید از قسمت دیدگاه ها نظرات مردم را مشاهده کنید و یا در پروفایل دکتر میزان میزان رضایت مردم را مشاهده نمایید. برای مشاهده متخصص اطفال بلوار امیرکبیر شیراز و یا متخصص اطفال در زرهی شیراز روی لینک کلیک نمایید.

نظر کاربران