پیکر تراشی در بلوار زند شیراز

بهترین دکتر پیکر تراشی در بلوار زند شیراز

پگاه جاوید
پیکر تراشی در بلوار زند شیراز
مشاهده همه

در این مطلب از وبسایت پزشک شهر، به معرفی تعدادی از متخصصان برجسته پیکر تراشی در بلوار زند شیراز می‌پردازیم. انتخاب جراح مناسب برای انجام عمل پیکر تراشی، امری حائز اهمیت است. این جراحان با دانش و تجربه خود، می‌توانند به شما در دستیابی به اندام ایده آلتان کمک کنند.

بهترین دکتر پیکر تراشی در بلوار زند شیراز

در این لیست، نام و تخصص تعدادی از جراحان برجسته پیکر تراشی در بلوار زند شیراز به همراه آدرس و شماره تماس درج شده است:

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر فرزانه بستانیانشیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 407136473528

دریافت نوبت اینترنتی از دکتر پیکر تراشی حیابان زند شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از بهترین دکتر پیکرتراشی در خیابان زند شیراز است. اطلاعات کاملی از پزشک، اعم از تخصص، سوابق تحصیلی و کاری، آدرس مطب و شماره تلفن را در اختیار شما قرار داده شده است. با مطالعه این اطلاعات، می‌توانید با اطمینان خاطر، پزشک مناسب خود را انتخاب کنید.

برای مشاهده بهترین دکتر متخصص پیکر تراشی در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

پیکر تراشی در بلوار زند شیراز

مشاوره آنلاین با دکتر پیکر تراشی در بلوار زند شیراز

آیا به دنبال بهترین جراح پیکرتراشی در شیراز هستید؟ می‌خواهید با متخصصان مجرب و کارآزموده در این زمینه مشورت کنید و از بهترین روش پیکرتراشی برای خودتان مطلع شوید؟

سایت پزشک شهر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن با بهترین جراحان پیکرتراشی در شیراز به صورت آنلاین مشورت داشته باشید و سوالات خود را بپرسید.

انواع روش‌ های پیکر تراشی بدن

روش‌های جراحی پیکر تراشی شامل موارد زیر است:

  • لیپوساکشن: این روش شامل استفاده از یک لوله کوچک برای مکش چربی از نواحی مختلف بدن است. این روش می تواند برای درمان نواحی مختلف از جمله شکم، پهلوها، ران ها، باسن و بازوها استفاده شود.
  • ابدومینوپلاستی: این روش که به عنوان تامی تاک نیز شناخته می شود، شامل برداشتن پوست و چربی اضافی از شکم است. این می تواند برای بهبود ظاهر شکم پس از بارداری، کاهش وزن قابل توجه یا پیری استفاده شود.
  • لیفت بازو: این روش شامل برداشتن پوست اضافی از قسمت زیرین بازوها است. می توان از آن برای بهبود ظاهر بازوها پس از کاهش وزن قابل توجه یا پیری استفاده کرد.

کلام آخر

در این مطلب از سایت پزشک شهر، پزشکان متخصص پیکر تراشی در بلوار زند شیراز را به شما معرفی کردیم. شما می توانید سوالات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه برای ما ارسال کنید.

نظر کاربران