کامپوزیت دندان کودکان در شیراز

کامپوزیت دندان کودکان در شیراز

مرادی

ما در این صفحه از سایت پزشک شهر به معرفی پزشک هایی که کامپوزیت دندان کودکان در شیراز انجام میدهند، پرداخته ایم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک از نحوه خدمات دادن آنها آگاه شوید.

اسامی دندانپزشک کامپوزیت دندان کودکان در شیراز

ما در این جدول از سایت پزشک شهر به معرفی دندانپزشک کامپوزیت دندان اطفال در شیراز پرداخته ایم. نام، آدرس و شماره تلفن آنهارا مشاهده میکنید. در صورت تمایل میتوانیید به پروفایل VIP دندانپزشک مورد نظر مراجعه کنید و وقت خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، یا از آنها مشاوره آنلاین بگیرید.

ردیف نام آدرس تلفن
1 دکتر مریم صلاحی اردکانی شیراز ، بلوار شهید رجایی (فرهنگ شهر)، بعد از کوچه 36، ساختمان دردانه، ورودی دوم، طبقه فوقانی شیرینی تمشک، واحد 10 07136327023
2 دکتر سلیمان فیجان شیراز ، قصردشت، کوچه 32، مجتمع پارس،طبقه 4، واحد 7. 07136276615
3 دکتر طاهره اسکندریان شیراز، خیابان ساحلی غربی، میدان دانشجو ، ساختمان 2000 07132293096
4 دکتر شهین بنا کار شیراز، قصردشت، خیابان خلد برین، کوچه 1 07136263018
5 دکتر محدثه خسروانیان شیراز، قصردشت، بین سه راه عفیف آباد و زرگری، روبروی کوچه 59،
جنب پست بانک، ساختمان روژین، طبقه سوم، واحد 6
07136273043
6 دکتر مهران رحیمی شیراز ، خیابان قصردشت، جنب بیمارستان دکتر فرهمندفر،ساختمان اکسیر، طبقه 5 07136289935
7 دکتر زهره رنجبر زاده شیراز، بلوار بعثت، نبش کوچه 16، ساختمان مریم، طبقه 3، واحد 6 07136476182
8 کلینیک دندانپزشکی آرمان شیراز، قصردشت، بالاتر از منبع آب، روبه روی کوچه 16، پلاک 196 07136239166
9 دکتر سعید باقی شیراز ، خیابان قصردشت، بین ولیعصر و چهارراه زرگری، نبش کوچه 50، ساختمان آریانا 7، طبقه دوم ، واحد 4 07136266967
10 درمانگاه تخصصی امید رضا سهامی شیراز ، بلوار چمران ، خیابان ابیوردی دوم 07136269121

نوبت دهی آنلاین دندانپزشک کامپوزیت اطفال در شیراز

ما در سایت "پزشک شهر" این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا با رفتن به پروفایل هر پزشک و کلیک روی نوبت دهی آنلاین بتوانید به راحتی اولین نوبت آزاد پزشک را برای خود ثبت کنید. اگر پزشک خدمات نوبت دهی آنلاین نداشت، با شماره تلفن مطب یا کلینیک وی تماس گرفته و نسبت به رزرو وقت اقدام کنید. با استفاده از این گونه خدمات، میتوانید در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید.

دندانپزشک کودکان در شیراز

مشاوره آنلاین دکتر کامپوزیت دندان کودک در شیراز

شما میتوانید با مراجعه به سایت ما و صفحه پزشک مورد  نظر خود، نسبت به داشتن مشاوره آنلاین با پزشک اقدام نمایید. این خدمت برای پرسیدن سوالات خود قبل یا بعد از مراجعه به دکتر فراهم شده است. پزشک شما زمانی را در روز برای پاسخ دادن به سوالات شما اختصاص میدهد. به صورت صوتی یا تصویری یا حتی عکس، مشکلات و سوالات خود را با پزشک مورد نظرتان مطرح کنید.

کامپوزیت دندان کودکان در شیراز

هزینه کامپوزیت دندان کودک در شیراز

هزینه کامپوزیت دندان کودک در شیراز می‌تواند بین 500،000 تومان تا 2 میلیون تومان برای هر دندان متغیر باشد. این قیمت نهایی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • میزان و شدت پوسیدگی: هر چه پوسیدگی بیشتر باشد، به مواد و زمان بیشتری برای ترمیم نیاز است و در نتیجه هزینه آن افزایش می‌یابد.
  • موقعیت دندان: ترمیم دندان‌های جلو به دلیل ظرافت و دقت بیشتر، معمولاً گران‌تر از دندان‌های عقبی است.
  • مواد مورد استفاده: انواع مختلفی از مواد کامپوزیت با قیمت‌های متفاوت در بازار موجود است. دندانپزشک با توجه به شرایط دندان شما، بهترین نوع کامپوزیت را انتخاب می‌کند.
  • مهارت و تجربه دندانپزشک: دندانپزشکان باتجربه‌تر و متخصص‌تر معمولاً هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت می‌کنند.
  • موقعیت مطب دندانپزشکی: مطب‌های دندانپزشکی واقع در مناطق مرفه معمولاً هزینه‌های بالاتری نسبت به مناطق دیگر دارند.
  • بیمه دندانپزشکی: اگر کودک شما تحت پوشش بیمه دندانپزشکی باشد، ممکن است، بخشی از هزینه کامپوزیت توسط بیمه پوشش داده شود.

موارد استفاده از کامپوزیت دندان در کودکان

بر اساس مطالعه‌ی ویل (Vale)و همکاران، کودکان می‌توانند به شدت به زیبایی ظاهرشان اهمیت دهند. فقدان زیبایی می‌تواند اعتماد به نفس و روحیه‌ی یک دانش‌آموز را پایین بیاورد و حتی بر عملکرد تحصیلی او تأثیر بگذارد. چندین دندانپزشک با موفقیت دندان های جلویی بیماران کودک را با کامپوزیت ترمیم کرده و موارد خود را برای ارزیابی موفقیت ترمیم ها پیگیری کرده اند.

تکنیک هایی که در آنها کامپوزیت می تواند برای ترمیم دندان های جلویی استفاده شود شامل تکنیک مستقیم، تکنیک غیرمستقیم و تکنیک نیمه مستقیم است. در این سری موارد، سه بیمار مختلف کودک با مشکلات زیبایی مختلف انتخاب شدند. به تمام بیماران و سرپرستان آنها در مورد مزایا، معایب، مواد و تکنیک های هر گزینه درمانی اطلاع رسانی شد. بیماران به دلیل سادگی روش، ونیرینگ مستقیم با کامپوزیت را انتخاب کردند و متعاقباً رضایت آگاهانه اخذ شد. برگرفته از سایت ncbi.nlm.nih.gov

جمع بندی

ما در این صفحه به معرفی پزشک های ارائه دهنده خدمات کامپوزیت دندان کودک در شیراز پرداخته ایم. امکان مشاوره و نوبت دهی از طریق پروفایل دندانپزشکان VIP امکان پذیر است.

نظر کاربران