نوبت دهی بهترین متخصص زنان و زایمان در بلوار زرهی شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص زنان و زایمان در بلوار زرهی شیراز

پگاه جاوید

بهترین و باسابقه ترین پزشکان متخصص زنان و زایمان در بلوار زرهی شیراز در جدول زیر ملاحظه می کنید که برای دریافت نوبت و مشاوره آنلاین می توانید وارد صفحه پروفایل پزشک شوید.

بهترین متخصص زنان و زایمان در بلوار زرهی شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
دکتر لیلا ساریخانی شیراز، بلوار پاسداران، روبروی درمانگاه محمد رسول الله، ساختمان تیرازیس، طبقه 5، واحد 16 07138447185
09029999807
2
دکتر انوشه بنان شیراز، بلوار پاسداران (زرهی)، نبش خیابان آقایی، ساختمان یاس 09172006142
07138478985

دریافت نوبت آنلاین از دکتر زنان در خیابان زرهی شیراز

برای اینکه بتوانید به راحتی و بدون صرف زمان و هزینه بیهوده از پزشک زنان در بلوار زرهی شیراز نوبت دریافت کنید می توانید از طریق سایت پزشک شهر اقدام نمایید. برای ثبت نوبت اینترنتی در سایت ما، باید ابتدا وارد پروفایل دکتر مورد نظر خود شوید. در قسمت پروفایل پزشک تمامی اطلاعات دکتر از جمله روزهای حضور پزشک در مطب، بیمه های قابل پذیرش و ... درج شده است که می توانید به راحتی نوبت اینترنتی خود را ثبت کنید. پس از ثبت نوبت از پیامکی از طرف سایت پزشک شهر برای ما ارسال خواهد شد. همچنین برای مشاهده لیست بهترین دکتر زنان و زایمان در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

دریافت نوبت آنلاین از دکتر زنان در خیابان زرهی شیراز

مشاوره آنلاین با دکتر زنان و زایمان در زرهی

برای دریافت مشاوره آنلاین با دکتر زنان و زایمان بلوار زرهی می توانید در صفحه پروفایل بر روی گزینه مشاوره آنلاین کلیک نمایید. به کمک مشاوره آنلاین می توانید سوالات و ابهامات خود را در مورد انواع بیماری ها، نحوه مصرف دارو و روش های درمان بیماری از پزشک مورد نظرتان بپرسید .

اگر پزشک مورد نظر خود را پیدا نکردید به شما پیشنهاد میکنیم لیست بهترین دکتر زنان در بلوار استقلال شیراز را بررسی نمایید.

نظر کاربران