تزریق فیلر در ستارخان شیراز

بهترین دکتر تزریق فیلر در ستارخان شیراز

پگاه جاوید

در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین دکتر زیبایی تزریق فیلر در ستارخان شیراز به شما معرفی شده است. برای دریافت نوبت، مشاهده نمونه کار و مشاوره آنلاین از بهترین دکتر زیبایی تزریق فیلر در ستارخان شیراز می توانید از طریق پروفایل پزشکان اقدام نمایید.

بهترین دکتر تزریق فیلر ستارخان شیراز

در جدول زیر بهترین دکتر تزریق فیلر در ستارخان شیراز به همراه شماره تماس و آدرس به شما معرفی شده است.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 کلینیک زیبایی دکتر الیاس زاهدی شیراز، پل ستارخان، ساختمان بارانا، طبقه 4، واحد 41 09909541813
2 کلینیک دکتر زهرا نوری زاده شیراز، قصردشت، حدفاصل ولی عصر و ستارخان، کوچه 50، ساختمان آریانا 7، طبقه 5، واحد 17 07136494110
3 دکتر محمدرضا زارع شیراز، قصردشت، بین سه راه عفیف آباد و ستارخان، روبروی کوچه 59،
جنب پست بانک، ساختمان روژین، طبقه سوم، واحد 6
07136273043
4 مركز مراقبت های پوست و مو کیمیا شیراز ، خیابان ستارخان ، نبش کوچه 18، مجتمع مدیکال،
طبقه 3، واحد 35
07136287826
5 کلینیک پوست، مو و زیبایی دیادورا شیراز، چهارراه ستارخان، نبش خیابان خبرنگار، ساختمان ابن سینا، طبقه 3، واحد 13 07136268608
6 دکتر امین عسکریان شیراز، چهارراه ستارخان، برج بارانا، طبقه6، واحد 66 09309173043

نوبت اینترنتی از دکتر تزریق فیلر در ستارخان شیراز

در سایت پزشک شهر شما می توانید به صورت کاملا آنلاین از بهترین دکتر زیبایی تزریق فیلر در ستارخان نوبت اینترنتی دریافت نمایید. به این منظور می توانید در صفحه پروفایل پزشکان vip گزینه ثبت نوبت اینترنتی را انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن نوبت خود را رزرو نمایید. با استفاده از خدمات سایت پزشک شهر، می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن از بهترین دکتر زیبایی تزریق فیلر نوبت دریافت کنید. تزریق فیلر را می توانید در معتبرترین کلینیک های زیبایی در ستارخان شیراز انجام دهید.

تزریق فیلر ستارخان شیراز

مشاوره آنلاین با دکتر تزریق فیلر در ستارخان

سایت پزشک شهر بستری را فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از مشاوره آنلاین با بهترین ان زیبایی تزریق فیلر در ستارخان شیراز بهره‌مند شوید. شما می توانید در پروفایل پزشکان vip گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کرده و سوالات خود در این زمینه از پزشک متخصص بپرسید. با استفاده از امکان مشاوره آنلاین سایت پزشک شهر، می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون اتلاف وقت، بهترین تزریق فیلر را انتخاب کنید و برای انجام عمل خود برنامه‌ریزی کنید.

بهترین تزریق فیلر در شیراز

کلام آخر

در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین دکتر زیبایی تزریق فیلر ستارخان به شما معرفی شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق پروفایل پزشکان اقدام نمایید. همچنین می توانید سوالات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال نمایید.

نظر کاربران