نوبت دهی بهترین متخصص گوش حلق و بینی در ستارخان شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص گوش حلق و بینی در ستارخان شیراز

ملینا حجازی

اگر در جستجوی تمامی پزشکان گوش، حلق و بینی در مناطق مختلف شیراز هستید، سایت پزشک شهر در اختیار شماست و با ارائه لیست کاملی از متخصص گوش حلق و بینی در ستارخان شیراز شما را در امر نوبت گرفتن یاری می کند. شما می توانید به کمک سایت پزشک شهر نوبت آنلاین و مشاوره بگیرید.

لیست بهترین متخصص گوش حلق و بینی در ستارخان شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر بهروز گندمی شیراز، خیابان ستارخان، حدفاصل خیابان ولیعصر و عفیف آباد، روبروی بلوار مصلی نژاد، جنب مرغ کنتاکی، ساختمان فلورانس (رایمون سابق)، طبقه چهارم 07136293436
2 دکتر نیکا نیک نژاد شیراز، ستارخان، جنب بیمارستان دکتر خدادوست 07136231515
3 دکتر مهرداد البرزی شیراز، پل ستارخان، ضلع جنوب شرقی ساختمان صد گل، طبقه سوم 07136493236
4 دکتر آمی تیس نوذری شیراز، ستارخان، نبش کوچه 14، ساختمان ارکیده، طبقه 3 09307407698

دریافت نوبت آنلاین از دکتر گوش و حلق و بینی در خیابان ستارخان شیراز

به منظور گرفتن نوبت از لیست پزشکان گوش حلق و بینی در خیابان ستارخان شیراز به جدول مندرج در این صفحه مراجعه کنید. شما با گرفتن نوبت آنلاین از اتلاف وقت خود جلوگیری می کنید. برای این کار وارد پروفایل پزشک متخصص انتخابی خود شوید و پس از مشاهده روزهای حضور پزشک در مطب، اولین نوبت خالی موجود در جدول را رزرو نمایید.

دریافت نوبت آنلاین از پزشک گوش حلق و بینی در ستارخان شیراز

 آیا می توانم از پزشکان گوش حلق و بینی در ستارخان شیراز مشاوره آنلاین بگیرم؟

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر، امکان دریافت مشاوره به صورت آنلاین می باشد. برای کسب مشاوره آنلاین می توانید وارد پروفایل دکتر گوش حلق و بینی در خیابان ستارخان شیراز شوید و سپس گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید.

برای مشاهده بهترین پزشک متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز اینجا را کلیک کنید. در سایت پزشک شهر همه پزشکان متخصص در تمامی زمینه ها معرفی شده اند. برای جستجوی پزشک مورد نظر خود کافیست نام پزشک یا تخصص ایشان را در قسمت جستجو سرچ نمایید.

نظر کاربران