دکتر فلج صورت در شیراز

دکتر فلج صورت در شیراز

مرادی

در این صفحه از سایت پزشک شهر دکتر فلج صورت در شیراز را معرفی کرده ایم. در پروفایل هر یک از پزشک های معرفی شده، می توانید نسبت به گرفتن وقت و مشاوره اقدام کنید. گزینه مشاوره آنلاین نیز میتواند در پروسه درمان به شما کمک کند.

لیست دکتر فلج عصب صورت در شیراز

در این جدول از سایت ما، نام و آدرس و شماره تلفن پزشک هایی که درمان فلج عصب صورت انجام میدهند، آمده است. در صورت امکان نوبت دهی اینترنتی به پروفایل آنها مراجعه کنید. اگر این گزینه برای آنها فعال نبود، با شماره آنها تماس بگیرید و از نحوه نوبت دهی آگاه شوید.

ردیف نام آدرس تلفن
1 دکتر کاوه کاشانی شیراز، خیابان اردیبهشت، حدفاصل باغشاه و 20 متری، جنب اداره محیط زیست، ساختمان نیکان، طبقه چهارم، واحد 7 07132318906
2 دکتر علی نصیری شیراز، معالی آباد (بولوار شریعتی)، رو به روی پارک ملت، نبش خیابان پزشکان، ساختمان پزشکان، طبقه 6 09337116890
3 دکتر حمیدرضا ایزدی شیراز، بلوار قدوسی غربی، نبش کوچه 13، ساختمان داروخانه شیلیان، طبقه 5 07136303882

09178356328

4 دکتر مجتبی ممتحن شیراز، خیابان زند، نبش بیست متری سینما سعدی، مجتمع پزشکی شیراز، طبقه 5، واحد 502 07132363470
5 دکتر مریم علیزاده شیراز، بلوار زند، حد فاصل پستچی و صورتگر، روبه روی بیمارستان فقیهی، ساختمان پزشکی البرز، طبقه 4، واحد 403 07132354837
6 دکتر محمدرضا رجائی شیراز، خیابان قصرالدشت، نبش خیابان مهر، مجتمع نگین، طبقه اول، واحد 6 09302905751
7 دکتر فاطمه حجری شیراز، خیابان زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، کوچه 43، ساختمان مرمر، طبقه 3 07132317123
8 دکتر فاطمه حافظی شیراز، خیابان زرگری(مطهری شمالی)، جنب کوچه 18، ساختمان مدیکال، طبقه1، واحد 09221087346
9 دکتر سید امیرمحمد میرقاسمی شیراز، فلکه گاز، خیابان جهاد سازندگی ، کوچه 2 ،پلاک 40 07191003650
10 دکتر مهتاب رستمی شیراز، بلوار بعثت (حدفاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی)، ساختمان پزشکان مریم، طبقه پنجم، واحد 13، کلینیک سلامت مغز دانا 07136476172
11 دکتر عارفه خادمی شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، کنار بیمارستان شفا، مجتمع پزشکی شفا، طبقه 1 07132340931

دریافت نوبت از پزشک معالج فلج عصب صورت در شیراز

شما میتوانید در سایت "پزشک شهر" با چند کلیک، نوبت خود را از دکتر مورد نظرتان دریافت کنید. پزشک مورد نظر خود را در سایت پزشک شهر انتخاب کنید. به پروفایل هر یک بروید و از قسمت نوبت دهی آنلاین، اولین نوبت خالی پزشک را برای خود ثبت کنید. دیگر نیاز نیست تا برخی از بیماران مسافت های طولانی را فقط برای ثبت نوبت خود طی کنند. دریافت نوبت اینترنتی یا آنلاین، صرف زمان و هزینه شما را کاهش میدهد. پزشک ها یا کلینیک هایی که امکان نوبت اینترنتی را فراهم کرده اند، نظم و آرامش بیشتری برای خود و بیماران به ارمغان میاورند. توجه داشته باشید که ممکن فلج صورت به دلیل سکته مغزی باشد که بهتر است به دکتر سکته مغزی در شیراز مراجعه کنید.

مشاوره آنلاین با دکتر فلج بلز در شیراز

در سایت "پزشک شهر" خدمت مشاوره آنلاین برای شما فراهم شده است. به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در سمت چپ صفحه، گزینه سبز رنگ مشاوره آنلاین را بزنید. پیام خود را به صورت تصویری یا صوتی برای پزشک ارسال کنید. پزشک شما زمانی در روز را برای پاسخ دادن به سوالات شما اختصاص میدهد. این روش برای بیمارانی که نمیتوانند دسترسی سریع به پزشک خود داشته باشند، در مواقع اضطراری بسیار کاربردی است.

 

دکتر فلج صورت در شیراز

فلج عصب صورت

(Facial nerve paralysis) یا (Bell's palsy) همان فلج عصب صورت، به ناتوانی فرد در حرکت ماهیچه هایی گفته میشود که کنترل خنده، پلک زدن و دیگر حرکات صورت را بر عهده دارند. این شرایط میتواند در انتقال احساسات فرد از طریق صورت او اثر بگذارد. بیشتر مواقع، فلج صورت محدود به یک طرف صورت است.

این مشکل میتواند در هر سنی اتفاق بیافتد. متخصصین فکر میکنند این معضل به خاطر متورم و یا تحریک شدن عصبی است که ماهیچه های یک طرف صورت را کنترل میکند. فلج صورت میتواند به وسیله ی یک واکنش که بعد از یک عفونت ویروسی اتفاق میافتد، پدید بیاید.

زمان مراجعه به پزشک فلج عصب صورت

اگر علائمی از فلج یا ضعیف شدن عصب های خود دیدید یا احساس کردید صورتتان افتاده و یا ماهیچه هایش ضعیف شده، سریعا به متخصص مراجعه کنید، ممکن است سکته کرده باشید. فلج عصب صورت با سکته به وجود نمی آید، اما علائم هر دو میتواند یکی باشد.

درمان فلج بلز

بسیاری از بیماران، با یا بدون پروسه درمان کاملا بهبود می یابند. برای فلج بلز نمیتوان فقط یک راه درمان تعیین کرد. متخصص شما، ممکن است برای شما دارو و جلسات فیزیوتراپی تجویز کند، تا به روند بهبود شما سرعت ببخشد. جراحی به عنوان گزینه بسیار نادری برای این معضل توسط پزشک توصیه میشود.

چونکه پلک چشم در قسمت فلج شده صورت، ممکن است بسته نشود، نیاز است که از لوبریکانت ها و قطره های اشک مصنوعی برای چشم استفاده کنید. در طول روز از عینک یا گاگل های محافظ استفاده کنید. در هنگام شب، پچ ها یا محافظ های چشم، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم بزنید. ممکن است برای چک کردن سلامت چشمتان ملزم به مراجعه به چشم پزشک شوید. برگرفته از سایت mayoclinic.org

جمع بندی

در اینجا بیماری فلج عصب صورت و دکتر درمانگر فلج عصب صورت را معرفی کردیم. همچنین نحوه وقت دهی و مشاوره آنلاین را توضیح دادیم. توضیح مختصری راجع به دلایل و علل وقوع آن و همچنین مراحل درمان گفتیم. همچنین دوباره متذکر میشویم که در صورت دیدن هر گونه علائمی سریعا به پزشک مراجعه کنید.

نظر کاربران