نوبت دهی بهترین متخصص پوست و مو در محله ملاصدرا شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص پوست و مو در محله ملاصدرا شیراز

پگاه جاوید

لیست بهترین متخصص پوست و مو در محله ملاصدرا شیراز در این مطلب از سایت پزشک شهر معرفی شده است که برای دریافت نوبت آنلاین و یا مشاوره اینترنتی می توانید وارد پروفایل هر پزشک شوید.

لیست بهترین متخصص پوست و مو در خیابان ملاصدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر سید محمدناصر حسینی شیراز، خیابان ملاصدرا، نبش خیابان حکیمی، کوچه جنب داروخانه دکتر روستا، کوچه 9، ساختمان رازی، طبقه سوم، واحد 3 07132308005
2 دکتر رحیم اکبرپور شیراز ، خیابان ملاصدرا، چهارراه ملاصدرا، جنب بانک سپه 09059201341

مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در ملاصدرا

به کمک گزینه مشاوره آنلاین که در قسمت پروفایل پزشکان می باشد، شما کاربران عزیز می توانید اقدام به مشاوره آنلاین نمایید و سوالات و ابهامات خود را از پزشک بپرسید. همچنین برای مشاهده لیست کامل متخصص پوست و مو در شیراز  می توانید روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در ملاصدرا

نحوه نوبت دهی دکتر متخصص پوست محله ملاصدرا

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر دریافت نوبت به صورت اینترنتی از پزشک مورد نظرتان می باشد. برای کسب نوبت اینترنتی کافی است بر روی اسامی پزشک مورد نظرتان که در جدول بالا درج شده کلیک کنید و پس از ورود به پروفایل روز و ساعات حضور پزشک را مشاهده کنید و در نهایت نوبت خود را ثبت کنید.

کلام آخر

لیست بهترین و باسابقه ترین متخصص پوست و مو در محله ملاصدرا شیراز در بالا معرفی شده است که برای دریافت خدمات پوست و مو به پزشکان معرفی شده در جدول بالا مراجعه کنید. اگر پزشک پوست و موی مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست متخصص پوست و مو در بلوار زند شیراز را بررسی کنید.

نظر کاربران