متخصص چشم در ملاصدرا شیراز
# چشم

نوبت دهی بهترین متخصص چشم در ملاصدرا شیراز

پگاه جاوید

در این مطلب از سایت پزشک شهر لیست بهترین متخصص چشم در ملاصدرا شیراز معرفی شده است. برای دریافت نوبت اینترنتی، مشاوره آنلاین و مشاهده سایر اطلاعات تکمیلی پزشک می توانید وارد پروفایل دکتر شوید.

لیست بهترین متخصص چشم در خیابان ملاصدرا شیراز

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر رویا مهشیدفلاحیشیراز، خیابان ملاصدرا، اول اردیبهشت، مجتمع آینه، طبقه 607132318765
2دکتر محمدحسین مهرزادیشیراز، ملاصدرا، خیابان اردیبهشت، بین بیست متری سینما سعدی و باغشاه، نزدیک بیمارستان شفا ، کلینیک مهر07132318292
3دکتر سید حمیدرضا جهادی حسینیشیراز، ابتدای ملاصدرا، نرسیده به خیابان جمال آبادی، انتهای کوچه 4، مجتمع پزشکی پاستور07136473751
4دکتر مجید فروردین جهرمیشیراز، خیابان ملاصدرا، حدفاصل ملاصدرا و فلسطین، کلینیک فروردین07132318874
5دکتر حسین موحدانشیراز، خیابان ملاصدرا، نبش خیابان حکیمی، کوچه 9، ساختمان داروخانه روست، طبقه اول07132304808

مشاوره آنلاین با چشم پزشک در ملاصدرا

مشاوره آنلاین با دکتر چشم پزشک خیابان ملاصدرا شیراز از طریق پروفایل پرشکان در سایت ما امکانپذیر است. تنها کافیست بر روی اسامی پزشکان در جدول بالا کلیک کنید و پس از ورود به پروفایل پزشک مورد نظر، گزینه چت آنلاین را انتخاب نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کامل متخصص چشم پزشکی در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آنلاین با چشم پزشک در ملاصدرا

نحوه نوبت دهی دکتر چشم پزشک در خیابان ملاصدرا شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر دریافت نوبت اینترنتی می باشد. برای دریافت نوبت اینترنتی ابتدا بر روی اسامی درج شده در جدول کلیک کنید و وارد صفحه پروفایل شوید. در صفحه پروفایل شما می توانید روز و ساعت حضور پزشک در مطب را مشاهده کنید.

کلام آخر

لیست پزشکان باسابقه متخصص چشم در ملاصدرا شیراز در جدول بالا خدمتتان ارائه شد. اگر پزشک چشم مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست دکتر چشم پزشکی در بلوار زند شیراز را بررسی کنید.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران