نوبت دهی بهترین متخصص گوش حلق و بینی در قصردشت شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص گوش حلق و بینی در قصردشت شیراز

ملینا حجازی

بهترین پزشکان متخصص گوش حلق و بینی در قصردشت شیراز در جدول زیر معرفی شده است. شما از طریق سایت پزشک شهر می توانید از پزشکان معرفی شده در لیست نوبت و مشاوره آنلاین بگیرید.

لیست متخصص گوش حلق و بینی در قصردشت شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر فرشید شکوهی شیراز، قصردشت، حدفاصل کوچه 46 و 48،روبروی اداره مخابرات،مجتمع پزشکی ژنوم، طبقه سوم، واحد 2 07136290474
2 دکتر جواد یاراحمدی  شیراز، قصردشت، روبروی سه راه خلدبرین، ساختمان پاسارگاد، طبقه 5. 07136279160
3 دکتر ادیب ملائی  شیراز، خیابان قصرالدشت،حد فاصل عفیف آباد و زرگری، روبروی کوچه 57، جنب بانک شهر 07136292564

دریافت نوبت آنلاین از پزشک گوش حلق و بینی در قصرالدشت

برای سهولت در امر گرفتن نوبت از لیست پزشکان گوش حلق و بینی در قصردشت شیراز ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما نوبت خود را بصورت آنلاین بگیرید. برای اینکار کافیست وارد پروفایل پزشک مورد نظر خود شوید و اولین نوبت موجود در جدول را دریافت نمایید. ثبت نوبت به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. همچنین اگر پزشک مورد نظر خود را پیدا کردید می توانید لیست متخصص گوش حلق و بینی در زرگری شیراز را مشاهده نمایید.

دریافت نوبت آنلاین از <yoastmark class=

چگونه می توانم از بهترین دکتر گوش حلق و بینی در قصردشت مشاوره آنلاین بگیرم؟

برای دریافت مشاوره در خصوص بیماری خود می توانید با پزشک مورد نظر خود صحبت کنید و توضیحات تکمیلی را از دکتر گوش حلق و بینی در قصردشت شیراز دریافت نمایید. برای اینکار به پروفایل پزشک مورد نظر خود مراجعه و با کلیک بر روی گزینه سبز رنگ مشاوره آنلاین، سوالات خود را بصورت مستقیم از پزشک بپرسید.

اگر در جستجوی سایر پزشکان متخصص گوش حلق و بینی در شیراز هستید، اینجا را کلیک کنید. شما در سایت پزشک شهر می توانید همه پزشکان متخصص در تمامی زمینه ها را شاهد باشید برای اینکار کافیست تخصص پزشک مورد نظر خود را در قسمت جستجو سرچ نمایید.

از اینکه تا انتها همراه ما بودید سپاسگزاریم. آرزوی ما سلامتی شماست.

نظر کاربران