متخصص قلب و عروق در قصرالدشت شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص قلب و عروق در قصرالدشت شیراز

پگاه جاوید

اگر به دنبال بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق در شیراز هستید، می توانید به جدول زیر که توسط سایت پزشک شهر تهیه شده است، مراجعه کنید و پس از ورود به صفحه پروفایل پزشک، نوبت اینترنتی خود را رزرو کنید و یا مشاوره آنلاین دریافت نمایید.

لیست بهترین متخصص قلب و عروق در خیابان قصرالدشت شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر محمود تابنده شیراز، خیابان قصر الدشت، بعد از زیرگذر شاهد، درمانگاه تخصصی بیمارستان کوثر شیراز 07136141500
2 دکتر محمود ضمیریان شیراز، خیابان قصرالدشت، نبش بلوار مهر، روبه روی رستوران کاکتوس، ساختمان پزشکی نگین 07136285636
3 دکتر دیدار زارعی شیراز، خیابان قصردشت، نبش فلسطین، ساختمان سبحان، طبقه اول، واحد 1 07132330555
4 دکتر محمود تابنده شیراز، خیابان قصردشت، بعد از زیرگذر شاهد، درمانگاه تخصصی بیمارستان کوثر 07136141500
5 دکتر علی اصغر چروم زاده دشتی شیراز، قصردشت، بیمارستان کوثر، طبقه 4، بخش جراحی قلب و عروق 07136141205

نحوه نوبت دهی متخصص قلب در خیابان قصردشت شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر که برای شما عزیزان طراحی شده است، دریافت نوبت به صورت آنلاین می باشد. برای دریافت نوبت اینترنتی کافی است به پروفایل پزشکان معرفی شده در جدول بالا رجوع کنید. برای ورود به پروفایل باید بر روی اسامی پزشکان در جدول بالا کلیک کنید. پس از ورود به پروفایل، روزهای حضور پزشک در مطب به شما نمایش داده می شود و در نهایت می توانید نوبت خود را ثبت کنید. همچنین برای مشاهده لیست کامل متخصص قلب در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

نحوه نوبت دهی متخصص قلب در خیابان قصردشت شیراز

از کجا بدانیم کدام دکتر قلب خیابان قصردشت خوب است؟

پس از ورود به پروفایل پزشک مورد نظر، می‌توانید با مراجعه به قسمت "میزان رضایت بیماران"، میزان رضایت کلی بیماران از خدمات پزشک را مشاهده کنید. همچنین، می‌توانید کامنت‌های هر بیمار را که در قسمت پایین پروفایل قرار دارد، مطالعه کنید. کامنت‌های بیماران می‌تواند اطلاعات مفیدی در مورد نحوه برخورد پزشک با بیمار، کیفیت خدمات ارائه شده، و سایر موارد ارائه دهد.

کلام آخر

لیست بهترین و باسابقه ترین متخصص قلب و عروق در خیابان قصرالدشت شیراز در بالا معرفی شده است که برای دریافت نوبت دکتر قلب می توانید به پروفایل پزشکان معرفی شده در جدول بالا مراجعه کنید. اگر پزشک قلب مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست متخصص قلب و عروق در معالی آباد شیراز را بررسی کنید.

نظر کاربران