ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز

بهترین دکتر ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز

پگاه جاوید

ارتودنسی اینویزیلاین، نوعی ارتودنسی نامرئی است که با استفاده از پلاک های شفاف و متحرک، به تدریج دندان ها را در جایگاه صحیح خود قرار می دهد. این پلاک ها از جنس پلاستیک شفاف و بسیار نازکی ساخته شده اند و به راحتی بر روی دندان ها قرار می گیرند. برخلاف بریس های فلزی سنتی، اینویزیلاین ظاهری نامحسوس دارد و به همین دلیل، بسیاری از افراد، آن را به عنوان راه حلی ایده آل برای ارتودنسی در بزرگسالی انتخاب می کنند. در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین دکتر ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز با توجه به ساقه و مهارت کاری به شما معرفی شده است.

بهترین دکتر ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز

در جدول زیر بهترین و معروف ترین دکتر ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس به شما معرفی شده است.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 کلینیک دندانپزشکی مهتاب شیراز، خیابان معدل غربی، حدفاصل خیابان فلسطین و ملاصدرا 07132330847
2 دکتر فرزانه خواجه شیراز، خیابان قصر دشت، قبل از چها ر راه زرگری ( از سمت عفیف آباد)، نبش کوچه 54، ساختمان گلبرگ، طبقه اول، واحد 16 07136261717
3 دکتر سعید فلاح زاده شیراز، خیابان قصردشت، سه راه گودگردی، جنب بیمارستان فرهمندفر، ساختمان اکسیر، طبقه پنجم، واحد 3 07136280239
4 دکتر علی فرحی شیراز، خیابان پاسداران (زرهی)، کلینیک دندانپزشکی محمد رسول الله 07138233033
5 دکتر زهره هدایتی شیراز، خیابان هدایت، نزدیک چهارراه فلسطین، روبروی اداره عشایری، ساختمان فرهاد 07132308018
6 دکتر آرمان خزاعی شیراز، معالی آباد، مجتمع اهورا، طبقه اول، واحد 11 07136341714
7 دکتر هومن ظریف نجفی شیراز، خیابان رحمت آباد، نبش کوچه 32 ، ساختمان پارس، طبقه 3، واحد 5 07136280861
8 دکتر نوید ناصری شیراز، خیابان ستارخان، نبش خیابان 11، ساختمان مدیکال، طبقه سوم 07136491415

مشاوره اینترنتی با بهترین دکتر ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز

شما کاربران عزیز می توانید با بهترین و معروف ترین دکتر ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز به صورت کاملا اینترنتی مشاوره آنلاین داشته باشید. به این منظور می توانید در صفحه پروفایل پزشکان vip معرفی شده در جدول بالا، گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کرده و در کم ترین زمان ممکن سوالات خود را بپرسید. مزایای مشاوره اینترنتی عبارتند از:

  • دسترسی آسان: در هر زمان و مکانی که هستید می توانید با متخصص مورد نظرتان ارتباط برقرار کنید.
  • صرفه جویی در وقت و هزینه: دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای مراجعه حضوری به مطب پزشک نیست.

دکتر ارتودنسی نامرئی در شیراز

دریافت نوبت متخصص ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز

پزشک شهر با ارائه خدمات نوبت دهی آنلاین متخصصین ارتودنسی اینویزیلاین، به شما کمک می‌کند تا به سادگی و بدون معطلی، بهترین متخصص را پیدا کرده و نوبت خود را رزرو کنید. شما می توانید برای دریافت نوبت اینترنتی، در صفحه پروفایل پزشکان vip گزینه ثبت نوبت را انتخاب کرده و در یکی از زمان هایی که پزشک در مطب حضور دارد نوبت خود را رزرو نمایید.

ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز

هزینه ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز چقدر است؟

هزینه ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز می تواند به طور قابل توجهی بسته به موارد مختلفی مانند پیچیدگی مورد، تجربه و تخصص ارتودنتیست، موقعیت جغرافیایی مطب و مواد و تجهیزات مورد استفاده متفاوت باشد. با این حال، به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که برای ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز بین 3 تا 10 میلیون تومان هزینه کنید.

اینویزیلاین چیست؟

به گفته سایت healthline.com اینویزیلاین نام تجاری نوعی تراز کننده شفاف نازک است که در درمان ارتودنسی استفاده می شود. تراز کننده از یک ماده ترموپلاستیک انعطاف پذیر به نام SmartTrack ساخته شده است. همانطور که از نام آن پیداست، این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که همانطور که انجمن ارتودنتیست‌های آمریکا می‌گوید، درمان ارتودنسی «کمتر قابل توجه» باشد. اگرچه ممکن است تراز کننده های اینویزیلاین کاملاً نامرئی نباشند، اما این پوشش های شفاف به خوبی روی دندان های شما قرار می گیرند و نسبت به براکت ها و سیم های بریس های سنتی بسیار کمتر به چشم می آیند.

مراحل درمان با ارتودنسی اینویزیلاین

در ارتودنسی، الاینرها نقش کلیدی در جابجایی دندان ها به جایگاه درستشان دارند. این فرآیند شامل مراحل زیر است:

  1. تصویربرداری سه بعدی: متخصص ارتودنسی از دهان و فک شما یک تصویر سه بعدی دقیق تهیه می کند. این تصویر به عنوان نقشه راهی برای جابجایی دندان ها عمل می کند.
  2. ساخت الاینرهای سفارشی: با استفاده از تصویر سه بعدی، متخصص ارتودنسی شما یک سری الاینر پلاستیکی شفاف و نازک را برای شما طراحی و بسازد. هر الاینر به طور خاص برای جابجایی دندان های شما در یک مرحله خاص از درمان طراحی شده است.
  3. اعمال فشار و جابجایی دندان ها: الاینرها با اعمال فشار ملایم و مداوم به دندان ها، آنها را به تدریج به سمت موقعیت دلخواه حرکت می دهند. هر الاینر باید تقریباً 20 تا 22 ساعت در روز، به جز زمان غذا خوردن و مسواک زدن، استفاده شود.
  4. تعویض الاینرها: بسته به دستور ارتودنتیست، شما باید هر 1 تا 2 هفته یکبار، الاینر فعلی را با یک مجموعه جدید جایگزین کنید. هر الاینر جدید مرحله جدیدی از جابجایی دندان ها را آغاز می کند.
  5. نتیجه نهایی: با تکرار این مراحل و استفاده مداوم از الاینرها، دندان های شما به تدریج در جایگاه درست خود قرار می گیرند و شما صاحب لبخندی زیبا و مرتب خواهید شد.

ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز

سخن پایانی

در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین و معروف ترین دکتر ارتودنسی اینویزیلاین در شیراز به شما معرفی شد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت از طریق پروفایل پزشکان اقدام نمایید.

نظر کاربران