درمان ریشه دندان کودکان در شیراز

درمان ریشه دندان کودکان در شیراز

مرادی

پزشک شهر در این صفحه دندانپزشک هایی که درمان ریشه دندان کودکان در شیراز را انجام میدهند به همراه آدرس و شماره تلفن آورده است. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک با گزینه ثبت نوبت و یا تماس تلفنی، وقت ملاقات خود را با دکتر مورد نظر تنظیم کنید.

لیست پزشک های درمان ریشه دندان کودکان در شیراز

در این جدول شماره تلفن و آدرس پزشک هایی که درمان ریشه دندان کودکان در شیراز انجام میدهند آمده است. در سایت پزشک شهر این امکان برای شما فراهم است تا از نوبت دهی و مشاوره آنلاین بهره ببرید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر طاهره اسکندریان شیراز، میدان دانشجو، ابتدای ساحلی، ساختمان ۲۰۰۰، طبقه چهارم 07132293096
2 دکتر الهام سلطانی مهر قصردشت، پایین تر از چهارراه زرگری به سمت سه راه عفیف آباد، روبروی کوچه 69، ساختمان رایمون، واحد 201 09902052242

07136269458

3 دکتر مریم صلاحی اردکانی شیراز، بلوار شهید رجایی (فرهنگ شهر)، بعد از کوچه 36، ساختمان دردانه، ورودی دوم، طبقه فوقانی شیرینی تمشک، واحد 10 07136327023
4 دکتر حمید مرادیان شیراز بلوار آزادی ، خیابان خاک شناسی ، نبش کوچه 9 ، کلینیک دندانپزشکی بهار 09173458376

07132277986

نوبت دهی آنلاین پزشک درمان ریشه دندان کودکان در شیراز

در سایت "پزشک شهر" میتوانید با رفتن به پروفایل هر پزشک برای دریافت نوبت اینترنتی اقدام کنید. این روزها برای صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه شما، اکثریت مطب ها به صورت غیرحضوری نوبت ویزیت برای مراجعین ثبت میکنند. با این روش از ازدحام جمعیت در مطب ها و نارضایتی مراجعین جلوگیری میشود. لازم به ذکر است که نوبت شما به معنای زمان دقیق ملاقات شما با پزشک نیست، ممکن است زمان محدودی را در مطب ملزم به انتظار باشید.

دندانپزشک اطفال در شیراز

مشاوره آنلاین پزشک متخصص پالپکتومی در شیراز

در سایت پزشک شهر با پیدا کردن پزشک یا دندانپزشک مورد نظر خود به صفحه پروفایل ایشان بروید. بر روی لینک سبز رنگ مشاوره آنلاین سمت چپ صفحه کلیک کنید و پیام یا سوالات خود را بنویسید. پیام شما به دکتر مورد نظرتان ارسال خواهد شد. پزشک هم با دیدن پیام شما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهد داد. ممکن است با مشاوره آنلاین نیازی به مراجعه شما به مطب نباشد و پروسه درمان شما را سرعت ببخشد.

همچنین شما می توانید برای مشاهده بهترین دندانپزشک عصب کشی کودکان در شیراز روی لینک کلیک نمایید.

هزینه درمان ریشه دندان کودکان در شیراز

هزینه درمان ریشه دندان کودکان به این موارد: چند کانال بودن عصب کشی، میزان ناهنجاری در دندان کودک و یا سوراخ در دندان وی بستگی دارد. هزینه عصب کشی در دندان هایی که تک کانال نیاز دارند کمتر است. در تعرفه های دولتی هزینه کشیدن ریشه از 250،000 تا 300،000 تومان است. اگر به دندانپزشک هایی با تعرفه آزاد مراجعه کنید هزینه آن از 800،000 تا 2،500،000 تومان خواهد بود.

علت پوسیدگی دندان شیری در کودکان

دلیل پوسیدگی دندان، باکتری ها و چیزهای دیگر است. زمانی که اضافه خوراکی های دارای کربوهیدرات (شکر و نشاسته) در دهان و بر روی دندان ها باقی میمانند. غذاهایی از قبیل شیر، نوشابه، کشمش، آبنبات و شکلات، کیک، آبمیوه ها، غلات صبحانه و نان. باکتری که به صورت نرمال در دهان زندگی میکند، این غذاها را تغییر میدهد و اسید درست میکند. ترکیب باکتری، غذا، اسید و بزاق دهان چیزی به نام پلاک درست میکنند که به دندان میچسبد. به مرور زمان اسید درست شده توسط باکتری ها مینای دندان را میخورند و باعث پوسیدگی میشوند. برگرفته از سایت https://www.hopkinsmedicine.org

درمان ریشه دندان کودکان در شیراز

کودکان با ریسک پوسیدگی بالا

همه ی کودکان در دهان خود باکتری دارند. بنابراین همه کودکان در معرض خطر پوسیدگی دندان قرار دارند. اما این عوامل ممکن است ریسک پوسیدگی را بالا ببرد:

  • وجود باکتری های بیش از اندازه در دهان
  • یک روتین غذایی پر شکر و نشاسته
  • مصرف آبی که فلوراید کم دارد یا اصلا ندارد
  • رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان
  • ترشح بزاق کمتر از حد نرمال

چگونگی تشخیص پوسیدگی دندان توسط پزشک

دندانپزشک کودک شما میتواند بر اساس این عوامل پوسیدگی دندان کودک شما را تشخیص دهد:

  • پیشینه کامل کودک شما (history)
  • معاینه دهان و دندان کودک
  • عکسبرداری با اشعه X

درمان دندان کودک شما بستگی به علائم او، سن، بهداشت دهانی و سلامت کلی کودک دارد. همچنین به این عامل که چقدر پوسیدگی دندان جدی است نیز بستگی دارد. برای مشاهده سایر مطلب مرتبط با خدمات دندانپزشکی می توانید روی لینک کلیک نمایید.

جمع بندی

در این صفحه علت پوسیدگی دندان کودک و نیاز آن به درمان ریشه و یا غیره را گفتیم. همچنین نام پزشک هایی که در شیراز درمان ریشه دندان کودک را انجام میدهند، به همراه آدرس و شماره تلفن آنها را آوردیم. اطلاعاتی راجع به چگونگی پوسیدگی دندان نیز است که میتوانید مطالعه کنید.

نظر کاربران