درمان بیماری پستان در شیراز

بهترین دکتر درمان بیماری پستان در شیراز

پگاه جاوید
درمان بیماری پستان در شیراز
مشاهده همه

امروزه یکی از شایع ترین بیماری ها بین بانوان بیماری پستان است. به همین دلیل بهتر است برای چکاپ و یا درمان نوع خاصی از بیماری، به دکتر متخصص مراجعه نمایید. در این مطلب از سایت پزشک شهر، به معرفی بهترین دکتر درمان بیماری پستان در شیراز پرداخته شده است.

بهترین دکتر درمان بیماری پستان در شیراز

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر سیده زهرا قائمیشیراز، پل معالی آباد، بلوار بهشت، نبش کوچه 2، پشت ایستگاه اتوبوس، ساختمان پورسینا، طبقه 3، واحد 507136251975
09058969605

سایر دکتر درمان بیماری پستان در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر آسیه برزگریان شیراز، نمازی، خیابان ملاصدرا، ابتدای کوچه 1، ساختمان پزشکان اهورا، طبقه 4 ،واحد 6 09354010768
2 دکتر زهره توانا شیراز، خیابان اردیبهشت، حد فاصل خیابان باغشاه و بیست متری نبش کوچه 6، ساختمان نخبگان طبقه سوم، واحد 6 07132317199
3 دکتر انوشه بنان شیراز، خیابان پاسداران (زرهی)، نزدیک به خیابان آقایی، ساختمان یاس 07138334685
4 دکتر زهرا آقایی شیراز، خیابان پارامونت، روبروی پمپ بنزین، روبروی پاساژ ایران زمین، ساختمان مجتمع تجاری خلیج فارس، طبقه دوم، واحد 13 07132358773
5 دکتر هاله حقیقت شیراز، خیابان قصردشت، نبش خیابان فلسطین (باغشاه)، ساختمان سبحان، طبقه پنجم، واحد 10 07132349517
6 دکتر محمد صادق اردکانی شیراز، خیابان کریم خان زند ، روبروی هتل پارس ، ساختمان زند 07132338815
7 دکتر محمد مسعود خلوصی شیراز، خیابان قصردشت، خیابان عفیف آباد، ساختمان پارس 07136271212
8 دکتر محمود ارسلانی زاده شیراز، خیابان کریم خان زند، خیابان اردیبهشت، روبروی اتفاقات بیمارستان شهید فقیهی، کوچه 41، ساختمان سینا 07132357912

نوبت اینترنتی از دکتر درمان بیماری پستان در شیراز

کاربران عزیز، به منظور درمان انواع بیماری های پستان، می توانید از بهترین دکترهای متخصص در این زمینه، به صورت اینترنتی نوبت آنلاین دریافت نمایید. برای این کار، کافیست بر روی نام پزشکان VIP کلیک نمایید و پس از مشاهده روز و ساعت حضور پزشک، نوبت خود را ثبت نمایید. ثبت نوبت اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان، هزینه شما را نیز کاهش خواهد داد.

متخصص زنان در شیراز

مشاوره آنلاین با دکتر درمان بیماری پستان در شیراز

یکی از راه های ارتباط با پزشک درمان بیماری های پستان، مشاوره اینترنتی از طریق سایت پزشک شهر است. برای مشاوره آنلاین با دکتر می توانید در پروفایل پزشک، دکمه مشاوره اینترنتی را انتخاب نمایید و سپس سوالات خود را بپرسید.

این روش مزایای بسیاری نسبت به مراجعه حضوری دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه: مشاوره آنلاین در هر زمان و مکانی قابل انجام است و نیازی به حضور در مطب پزشک نیست. این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه بیمار می شود.
  • راحتی و آسودگی: بیمار می تواند در فضایی آرام و بدون دغدغه، سوالات خود را از پزشک بپرسد.
  • عدم نیاز به معاینه فیزیکی: در بسیاری از موارد، پزشک می تواند با بررسی سوابق پزشکی بیمار و پاسخ به سوالات او، به تشخیص بیماری و ارائه توصیه های درمانی بپردازد. در این صورت، نیازی به معاینه فیزیکی بیمار نیست.

دکتر درمان بیماری پستان در شیراز

انواع بیماری های بیماری پستان چیست؟

بیماری های پستان به دو دسته خوش خیم و بدخیم تقسیم می شوند.

بیماری های خوش خیم پستان معمولاً خطرناک نیستند و ممکن است با گذشت زمان از بین بروند. برخی از شایع ترین بیماری های خوش خیم پستان عبارتند از کیست های پستان، فیبروآدنوم ها، ماستیت و فیبروکیستوز پستان.

بیماری های بدخیم پستان سرطانی هستند و می توانند خطرناک باشند. شایع ترین نوع سرطان پستان، سرطان مجاری شیر است. سایر انواع سرطان پستان عبارتند از سرطان لوبولار، سرطان التهابی پستان و سارکوم پستان.

علائم بیماری های پستان می تواند شامل توده در پستان، تغییر در اندازه یا شکل پستان، تغییر در رنگ پوست پستان، ترشح از نوک پستان و درد یا حساسیت در پستان باشد.

تشخیص بیماری های پستان معمولاً با معاینه بالینی انجام می شود. در صورت وجود علائم مشکوک، ممکن است پزشک آزمایشات دیگری مانند ماموگرافی، سونوگرافی، ام آر آی یا بیوپسی انجام دهد.

درمان بیماری های پستان به نوع بیماری بستگی دارد. برخی از بیماری های خوش خیم پستان نیازی به درمان ندارند و ممکن است با گذشت زمان از بین بروند. سایر بیماری های خوش خیم پستان ممکن است با جراحی، دارو یا پرتودرمانی درمان شوند.

سرطان پستان نیز با توجه به نوع و میزان پیشرفت بیماری، با روش های مختلفی مانند جراحی، شیمی درمانی، پرتودرمانی و درمان های هدفمند درمان می شود.

بهترین دکتر معاینه سینه در شیراز

کلام آخر

بهترین و معروف ترین پزشکان درمان بیماری پستان در شیراز در اینجا به شما معرفی شد. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کامنت برای ما ارسال نمایید.

نظر کاربران