نوبت دهی بهترین متخصص قلب و عروق در جهرم

نوبت دهی بهترین متخصص قلب و عروق در جهرم

پگاه جاوید

در جدول زیر، بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق در جهرم به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین می توانید از طریق پروفایل به آنان مراجعه کنید.

لیست بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق در جهرم

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر خاطره دهقانی جهرم، خیابان 22بهمن، ساختمان حکیم، جنب بانک مسکن، طبقه3، واحد12 07154222228

دریافت مشاوره آنلاین از بهترین دکتر قلب و عروق در جهرم

امکان دریافت نوبت آنلاین از متخصصان برتر قلب و عروق در جهرم یکی از قابلیت‌های وبسایت پزشک شهر است. برای راحتی دریافت نوبت آنلاین از بهترین پزشکان متخصص در این حوزه، می‌توانید در پروفایل پزشک، روی گزینه نوبت اینترنتی کلیک کنید.

دریافت مشاوره آنلاین از بهترین دکتر قلب و عروق در جهرم

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر قلب در جهرم

برای دریافت خدمات مشاوره آنلاین از دکتر قلب و عروق در جهرم، ابتدا باید بر روی نام پزشکان معرفی شده در جدول بالا کلیک کنید. سپس در پروفایل پزشک، گزینه مشاوره اینترنتی را انتخاب کنید.

بهترین متخصص قلب در جهرم از نظر مردم

برای دسترسی به بهترین پزشکان متخصص قلب در جهرم، می توانید به پروفایل پزشک مراجعه کنید و میزان رضایت مردم از دکتر را مشاهده کنید. همچنین می توانید کامنت های درج شده در قسمت دیدگاه ها را مطالعه کنید.

در صورتی که پزشک مورد نظر خود را در شهر جهرم و در جدول بالا پیدا نکردید، می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق در شیراز را مشاهده کنید. برای جلوگیری از اتلاف وقت، بهتر است قبل از مراجعه حضوری، نوبت اینترنتی را از طریق پروفایل پزشکان دریافت کنید.

نظر کاربران