متخصص قلب و عروق در مرودشت

نوبت دهی بهترین متخصص قلب و عروق در مرودشت

پگاه جاوید

در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق در مرودشت را به همراه شماره تماس و آدرس معرفی کرده ایم. برای مشاهده سابقه کاری، خدمات قابل ارائه پزشک و دریافت و مشاوره اینترنتی می توانید بر روی نام پزشکان VIP در جدول کلیک نمایید.

بهترین دکتر قلب و عروق در مرودشت

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر دلارام نیک فرجام مرودشت، خیابان کاووسی، چهارراه اول، سمت راست، مجتمع سلامت 07143226164
2 دکتر سونیا شعبانی مرودشت، خیابان انقلاب، کوچه مسجد جامع، جنب داروخانه مادر 07143222403

دریافت نوبت اینترنتی از متخصص قلب در مرودشت

شما می توانید از سایت پزشک شهر، به صورت کاملا اینترنتی و بودن نیاز به مراجعه حضوری نوبت دریافت نمایید. برای دریافت نوبت باید ابتدا با کلیک بر روی نام پزشک، وارد پروفایل دکتر شوید. سپس شما می توانید جدول زمانبندی ساعت کاری دکتر قلب در مرودشت را مشاهده نمایید و سپس نوبت خود را در زودترین زمان ممکن ثبت نمایید.

دریافت نوبت اینترنتی از متخصص قلب در مرودشت

مشاوره آنلاین با دکتر قلب در مرودشت

مشاوره آنلاین در سایت ما با بهترین پزشکان قلب در مرودشت امکان پذیر است. برای این کار می توانید در پروفایل پزشک، بر روی گزینه مشاوره آنلاین کلیک نمایید و سوالات خود را از پزشک بپرسید.

متخصص قلب چه خدماتی را ارائه می دهد؟

متخصص قلب خدماتی شامل تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی مختلف از جمله بیماری‌های عروقی، بیماری‌های تنگی دریچه‌های قلبی، ریتم‌های غلط قلبی و اختلالات عضلانی قلب را ارائه می‌دهد. این متخصصان می‌تواند از ابزارهای تشخیصی مانند الکترونیوگرام (ECG)، اکوکاردیوگرافی (ECHO)، آنژیوگرافی، تست تحرک قلب و غیره استفاده کند.
نظر کاربران