گرفتن نوار قلب در صدرا

بهترین پزشکان گرفتن نوار قلب در صدرا

پگاه جاوید
دکتر گرفتن نوار قلب در صدرا
مشاهده همه

گرفتن نوار قلب در صدرا توسط بهترین پزشکان در مطب و یا سایر کلینیک ها و مراکز انجام می شود. در جدول زیر نام بهترین پزشکان به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است که می توانید برای دریافت نوبت از طریق پروفایل پزشکان اقدام نمایید.

لیست پزشکان و مراکز گرفتن نوار قلب در صدرا

سایر پزشکان برای نوار قلب در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر محمد پورهاشمی شهر صدرا، بیمارستان ابوعلی سینا (پیوند اعضا) 07133440000

هزینه نوار قلب در صدرا

هزینه گرفتن نوار قلب به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • محل ارائه خدمات: هزینه‌های درمانی در شهرها ممکن است بالاتر باشد.
  • نوع تست EKG: هزینه‌ها بسته به نوع تست EKG که انجام می‌شود، متفاوت است. برای مثال، تست EKG فعالیت (stress test) ممکن است گران‌تر از تست EKG ساده باشد.
  • نوع مرکز درمانی: هزینه‌ها در مراکز درمانی خصوصی معمولاً بیشتر از مراکز درمانی دولتی است.

از آنجا که هزینه گرفتن نوار قلب در هر مکان و مطابق با قوانین هر مرکز درمانی ممکن است متفاوت باشد، بهترین روش برای دانستن هزینه درست، این است که با مرکز درمانی مورد نظر خود تماس بگیرید و از آنها بپرسید. هچنین برای مشاهده بهترین دکتر متخصص قلب در صدرا می توانید روی لینک کلیک نمایید. نوار قلب و اکوکاردیوگرافی به پزشک کمک می کند تا بیماری را تشخیص دهد. اکوکاردیوگرافی در صدرا تحت نظر بهترین پزشکان انجام می شود.

هزینه نوار قلب در صدرا

دریافت نوبت برای گرفتن نوار قلب در صدرا

اگر وضعیت بیمار بسیار حاد باشد پس از مراجعه به پزشک و یا مراکز دولتی وخصوصی نوار قلب در اسرع وقت انجام می شود. در صورتی که نوار قلب برای انجام چکاپ ماهیانه بشد می تناوید قبل از مراجعه به مطب پزشک به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنید. برای ثبت نوبت اینترنتی می توانید وارد پروفایل پزشکان شوید و سپس بر روی گزینه دریافت نوبت کلیک نمایید. یکی دیگر از تست هایی که برای تشخیص بیماری های قلبی لازم است تست ورزش می باشد. برای مشاهده بهترین مراکز تست ورزش در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

دریافت نوبت برای گرفتن نوار قلب در صدرا

گرفتن نوار قلب جنین در صدرا

گرفتن نوار قلب جنین (CTG) یک روش دیاگنوزی غیر تهاجمی است که حالت قلب و نوار مغزی جنین را برای نظارت و ارزیابی به کار می‌برد. این روش در زمان حاملگی به دو دلیل انجام می‌شود:

  1. بررسی سلامت قلب جنین: با استفاده از CTG، فعالیت‌های قلبی جنین به صورت غیر مستقیم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این روش به پزشک کمک می‌کند تا با ثبت وضعیت قلب جنین در سیستم CTG، مشکلاتی همچون بی‌حرکتی، کم‌حرکتی، تشنج و یا کم‌خونی در جنین را تشخیص دهد.
  2. بررسی فعالیت مغزی جنین: با استفاده از CTG، فعالیت مغزی جنین نیز بررسی می‌شود. این روش به پزشک کمک می‌کند تا با ثبت فعالیت مغزی جنین، مشکلاتی همچون نارسایی دارایی، کم‌حرکتی، تشنج و یا کم‌خونی در جنین را تشخیص دهد.

بنابراین، گرفتن نوار قلب جنین باعث می‌شود تا پزشک بتواند ارزیابی دقیق‌تری از سلامت جنین داشته باشد و در صورت نیاز، اقدامات لازم را به منظور حفظ سلامت جنین انجام دهد که می توانید توسط بهترین پزشکان در صدرا انجام دهید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه