روکش زیرکونیوم دندان در شیراز

بهترین دکتر روکش زیرکونیوم دندان در شیراز

پگاه جاوید

آیا به دنبال داشتن دندان‌هایی زیبا و طبیعی هستید که در عین حال بادوام و مقاوم باشند؟ روکش زیرکونیوم راه‌حلی ایده‌آل برای شماست. این نوع روکش دندان، از جنس زیرکونیوم، نوعی سرامیک با استحکام بالا، ساخته شده و جایگزینی عالی برای روکش‌های فلزی سنتی است. در این مطلب از پزشک شهر، به معرفی بهترین دکترهای روکش زیرکونیوم در شیراز می‌پردازیم. با مطالعه این مطلب، اطلاعات لازم برای انتخاب متخصصی مجرب و ماهر در این زمینه را به دست خواهید آورد و می‌توانید با اطمینان خاطر، سلامت و زیبایی لبخند خود را به او بسپارید.

بهترین دکتر روکش زیرکونیوم دندان در شیراز

در جدول زیر بهترین و معروف ترین بهترین دکتر روکش زیرکونیوم دندان در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس به شما معرفی شده است.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر علیرضا اقبال مطب 1: شیراز، قصردشت، روبروی مخابرات ولیعصر، ساختمان پلاتین 07136291189
2 دکتر مولود عابد شیراز، معالی آباد، ساختمان اهورا، طبقه دوم، واحد 26 07136342460
3 دکتر غلامحسین امینی شیراز، ابتدای زرگری، کوچه 1، ساختمان رز، طبقه سوم 07136268490
4 دکتر مهدی مرادی سروستانی شیراز، قدوسی غربی، بعد از کوچه 23، ساختمان آنا، طبقه اول، واحد 1 07136329133
5 دکتر پریسا مومنی شیراز، معالی آباد، نبش کوچه 3، مجتمع پزشکی رها، طبقه دوم، واحد 3 07136231290
6 مطب دندانپزشکی دکتر خادمة الرسول شیراز، بلوار استقلال، نبش کوچه 34، ساختمان اندیشه، طبقه اول 07136499591
7 دکتر مهرداد عباس نیا شیراز، خیابان زند، کوچه 41، ساختمان سینا، طبقه 5، واحد 501 07132362141

مشاوره اینترنتی با دندانپزشک روکش زیرکونیوم دندان در شیراز

شما کاربران عزیز می توانید با بهترین و معروف ترین دکتر روکش زیرکونیوم دندان در شیراز به صورت کاملا اینترنتی مشاوره آنلاین داشته باشید. به این منظور می توانید مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. به صفحه پروفایل یکی از پزشکان متخصص روکش زیرکونیوم در جدول بالا مراجعه کنید.
  2. بر روی دکمه "مشاوره آنلاین" کلیک کنید.
  3. سوالات خود را در مورد روکش زیرکونیوم بپرسید.
  4. در کمترین زمان ممکن، پاسخ خود را از پزشک دریافت کنید.

مزایای مشاوره اینترنتی عبارتند از:

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: بدون نیاز به مراجعه حضوری، می‌توانید در هر مکان و زمانی که راحت هستید با پزشک خود صحبت کنید.
  • پاسخ سریع به سوالات: به سرعت به سوالات و نگرانی‌های خود در مورد روکش زیرکونیوم پاسخ بگیرید.
  • آشنایی با پزشک: قبل از ویزیت حضوری، با پزشک خود و روش کارش آشنا شوید.
متخصص روکش دندان در شیراز

هزینه روکش زیرکونیوم دندان در شیراز

طبق اطلاعات جمع آوری شده از پزشکان در حوزه دندانپزشکی معروف، هزینه روکش زیرکونیوم در شیراز بین 4 تا 8 میلیون تومان برای هر واحد دندان در سال جاری متغیر است.

هزینه نهایی به چند عامل بستگی دارد، از جمله:

  • مهارت و تجربه دندانپزشک: دندانپزشکان با تجربه و سابقه بیشتر معمولا هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت می کنند.
  • موقعیت مطب: دندانپزشکانی که در مناطق مرفه تر مطب دارند، معمولا هزینه بیشتری نسبت به دندانپزشکانی که در مناطق کم برخوردارتر فعالیت می‌کنند، دریافت می‌کنند.
  • نوع و برند مواد استفاده شده: روکش های زیرکونیوم از برندها و مواد مختلفی ساخته می شوند که کیفیت و قیمت آنها متفاوت است.
  • تعداد دندان هایی که نیاز به روکش دارند: هرچه تعداد دندان هایی که نیاز به روکش دارند بیشتر باشد، هزینه کل درمان نیز بیشتر خواهد بود.
  • اعمال اعمال جراحی اضافی: در برخی موارد، قبل از نصب روکش زیرکونیوم، نیاز به انجام اعمال جراحی اضافی مانند جراحی لثه یا عصب کشی وجود دارد که این امر به افزایش هزینه درمان منجر می شود.

روکش زیرکونیوم دندان در شیراز

نوبت اینترنتی با دکترروکش زیرکونیوم دندان در شیراز

دردسر پیدا کردن متخصص روکش دندان و نوبت گرفتن از او دیگر تمام شده است! با "پزشک شهر" به راحتی بهترین دکترهای روکش با سابقه روکش زیرکونیوم در شیراز را پیدا کنید و به صورت آنلاین نوبت بگیرید. سایت پزشک شهر با ارائه امکان نوبت دهی آنلاین به شما کمک می کند تا به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی، از بهترین دکترهای روکش با سابقه روکش زیرکونیوم دندان در شیراز نوبت دریافت کنید. شما می توانید برای دریافت نوبت اینترنتی، در صفحه پروفایل پزشکان vip گزینه ثبت نوبت را انتخاب کرده و در یکی از زمان هایی که پزشک در مطب حضور دارد نوبت خود را رزرو نمایید.

ونیرهای زیرکونیا چیست؟

به گفته سایت www.aestheticdentalassoc.com  روکش های زیرکونیا پوسته های نازکی هستند که روی سطح جلویی دندان ها قرار می گیرند تا ظاهر آن ها را بهبود بخشند. بر خلاف روکش‌های چینی سنتی، روکش‌های زیرکونیا از اکسید زیرکونیوم ساخته شده‌اند که ماده‌ای قوی و بادوام است که در برابر خرد شدن و ترک خوردن مقاوم است. روکش‌های زیرکونیا را می‌توان به‌صورت سفارشی ساخت تا با رنگ، شکل و اندازه دندان‌های طبیعی بیمار مطابقت داشته باشد و عملاً آن‌ها را از دندان‌های طبیعی تشخیص ندهد.

روکش زیرکونیا می تواند مشکلات زیر را اصلاح کند:

  • دندان های تغییر رنگ یا لکه دار
  • دندان های فرسوده
  • دندان های شکسته یا شکسته
  • دندان های نامرتب
  • شکاف دندان

روکش زیرکونیوم دندان در شیراز

مزایای روکش زیرکونیوم دندان چیست؟

هنگامی که برای روکش استفاده می شود، زیرکونیا مزایای متعددی دارد، از جمله:

  • استحکام و دوام: این روکش‌ها از جنس زیرکونیا ساخته شده‌اند که ماده‌ای بسیار قوی و بادوام است. به همین دلیل، روکش‌های زیرکونیا در مقایسه با روکش‌های ساخته شده از مواد دیگر مانند رزین کامپوزیت یا پرسلن، کمتر دچار لب پر شدن، ترک خوردن یا شکستگی می‌شوند
  • جذابیت زیبایی: علاوه بر استحکام، روکش‌های زیرکونیا ظاهری بسیار زیبا و طبیعی دارند. رنگ آنها را می‌توان به طور دقیق با رنگ دندان‌های طبیعی شما تنظیم کرد و به همین دلیل، لبخندی کاملاً طبیعی و زیبا را برایتان به ارمغان می‌آورند.
  • زیست سازگاری: از دیگر مزایای روکش‌های زیرکونیا می‌توان به زیست سازگاری آنها اشاره کرد. این به این معنی است که بدن به خوبی آنها را تحمل می‌کند و احتمال واکنش‌های آلرژیک یا پس زدن روکش توسط بدن بسیار کم است.
  • کاهش کمتر دندان: روکش‌های زیرکونیا را می‌توان نازک‌تر از سایر انواع روکش‌ها ساخت، که اغلب به این معناست که کمتر از ساختار طبیعی دندان در طول فرآیند آماده‌سازی برداشته شود.

سخن پایانی

در این مطلب از پزشک شهر، بهترین دکتر روکش زیرکونیوم دندان در شیراز به شما معرفی شده است. برای کسب اطلاعاذت بیشتر و دریافت نوبت اینترنتی می توانید از طریق سایت پزشک شهر اقدام نمایید.

نظر کاربران