عمل لابیاپلاستی در صدرا

بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی در صدرا | جراحی زیبایی واژن در صدرا

پگاه جاوید
دکتر لابیاپلاستی در صدرا
مشاهده همه

عمل لابیاپلاستی یک جراحی پلاستیک برای کوچک کردن لابیا مینورهای بزرگ و افتاده واژن است. این جراحی می تواند به بهبود اعتماد به نفس و کیفیت زندگی زنان کمک کند. اما میزان رضایت از این جراحی در بین بانوانی که آن را انجام می دهد، یکسان نیست. برای انجام لابیاپلاستی بهتر است به پزشکان باتجربه در این زمینه مراجعه نمایید. در جدول زیر از سایت پزشک شهر، بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی در صدرا به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

لیست بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی در صدرا

ردیفنامآدرستلفن
1
پلی کلینیک دکتر هدایت حسینیشیراز، صدرا، بلوار امام، نبش خیابان مهرزاد، ساختمان بنیامین، طبقه 3، واحد 907136448965
09396132013

سایر پزشکان جراحی لابیاپلاستی در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر آلاء طالبی صدرا، خیابان مولانا، حد فاصل خیابان ارم و مولانا 3 09179303787
2 دکتر حدیث معرفت صدرا،ابتدای بلوار مولانا،ساختمان آرتا،طبقه 1، واحد ۳ 07136473593

دریافت نوبت آنلاین از بهترین دکتر لابیاپلاستی در شهرک صدرا

سایت پزشک شهر امکان دریافت نوبت آنلاین از بهترین دکتر لابیاپلاستی در صدرا را فراهم کرده است. برای دریافت نوبت، کافی است در پروفایل پزشکان vip گزینه دریافت نوبت را انتخاب کنید. نوبت شما بر اساس روزهای حضور پزشک در مطب ثبت خواهد شد. توجه داشته باشید که این عمل جراحی باید توسط پزشک متخصص زنان و زایمان در صدرا انجام شود. پزشکان عمومی مجاز به انجام این جراحی نیستند.

دریافت نوبت آنلاین از بهترین دکتر لابیاپلاستی در شهرک صدرا

مشاوره آنلاین با پزشک جراحی زیبایی واژن در صدرا

برای دریافت مشاوره اینترنتی از پزشکان متخصص برای انجام عمل زیبایی واژن در صدرا، می توانید در پروفایل پزشکان معرفی شده در بالا، گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کنید و سوالات خود را بپرسید.

هزینه عمل لابیاپلاستی در صدرا چقدر است؟

هزینه عمل لابیاپلاستی در صدرا بسته به عوامل مختلفی مانند مهارت و تجربه پزشک، نوع روش جراحی و همچنین شرایط بیمار متفاوت است. به طور کلی، هزینه عمل لابیاپلاستی در صدرا بین 2 تا 10 میلیون تومان است.

لابیاپلاستی با لیزر در صدرا نیز یک گزینه است که می‌تواند برای زنانی که از ظاهر لابیای خود ناراضی هستند، مفید باشد. این روش معمولاً در مطب پزشک انجام می‌شود و به بیهوشی عمومی نیازی ندارد. هزینه لابیاپلاستی با لیزر معمولاً کمتر از جراحی است. این به این دلیل است که هزینه‌های اتاق عمل، بیهوشی و سایر موارد در هزینه جراحی گنجانده شده است.

در نهایت، بهترین گزینه برای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اندازه و شکل لابیاهای شما، میزان ناراحتی یا درد شما، و ترجیحات شخصی شما.

نظر کاربران